Nemyslím si, že by zavření škol v době Covidu bylo hlavním důvodem....
Spíš to bude tím, že se mladí lidé....studenti spoléhají ve všem na počítače, a umělou inteligenci....
A hlavně školy tohle podporují.
Najděte si to na internetu, použijte mobily,tablety...
Klasická výuka i matematiky se omezila čistě na internetové vyhledávání i řešení pomocí UI...
Mluvím z vlastní zkušenosti. Mám dceru v 9 ročníku a učitel místo vysvětlení dává dceři odkazy na videa na stránkách ISIBALO.... Tam se má prý z videí snažit učivo pochopit....
Občas se na debatách dočítám, že existují lidé, kterým matematika jde, protože je baví, což způsobil dobrý učitel. Nenašli jsme příčinu?
Nevím, mě matematika jde a baví mě.Dokonce si myslím, ze velký podíl na tom měl učitel/é, které jsem měl.. Přesto jsem byl jeden z mála, kterým matematika šla a asi jediným koho opravdu bavila..a to je spor s Vaším tvrzením.
Dokud bude trvat diskuse, jak školu zpříjemnit každému lůzru, aby do ní chodil rád, aby ho nestresovaly špatné známky (které oprávněné dostává) a že je třeba zrušit povinné domácí úkoly, bude Evropa upadat i stran úrovně vzdělání žáků.
Někdy mi ty diskuse o změnách vyučování připadají jako spiknutí, které má poškodit naši budoucnost.
Kdo je blbý má smůlu, pro společnost je zátěž. Ale vždy ho zachrání štědré sociální dávky, takže osobně v pohodě.
A paní Leynové jde matematika dobře? Tam se musí začít!