Tak děti jsou přilepené k telefonům a počítačům, podléhají úzkostem a ztrácejí schopnost být spolu, takže co uděláme? Necháme je částečně doma. co na tom, že jsme si ověřili, že to co děti potřebují hlavně je společenství a kolektiv a kvalitní asistenci pedagogů a dalších školních pracovníků. Co na tom, že to problém zneviditelňuje ale neřeší. Už delší dobu si kladu otázku, na co vlastně to MSMT potřebujeme a jestli by nebylo lépe bez něj.
To platí pro extroverty. Jsou i introvertní děti, kterým bylo doma za covidu líp.
Ono nestačí, že kvalita znalostí našich dětí ve srovnávání s jinými státy stále klesá .Ještě chtějí ušetřit na provozu škol a na zvýšení platů pro učitele. Dítě se potřebuje rozvíjet v kolektivu. Musí mít možnost vlastního srovnávání znalostí se svými vrstevníky.
Zajímalo by mne jak budou ty naší potomci schopni spolupráce v dospělosti, ale vlastně ono je ta doba AI nebo jak to teď nazývají.. Nechci to raději ani číst a je mne líto dnešních děti... Čipy do hlavy a se ze zad nás budou kompetentní ovládat...
Tak to naše děti bude nadnášet hloupost , neuvěřitelné . Ani se nedivím prezidentovi Zemanovi, že pana Beka nechtěl nikdy jmenovat. Měl pravdu.
Ať už nic nemodernizuji. Jedna modernizace lepší než druhá a k ničemu to nevede.
Šla by modernizace zrušením úřadu MŠMT, sice bychom nic moc neušetřili na penězích, ale těch zachovaných nervů, co by bylo?
To snad není možné. To školství jde do ……
Budou čím dál hloupější děti.
o to jde
Kam tohle povede , to nemá obdoby. 👎
bože to jsou nesmysly!!!
No,že by se školy zrušily úplně...