Fakt je že po světě plují různé vraky, mezi Asií a třeba Karibikem, Kubou, tam se na nějaké pojištění a technický stav nekouká. Pravda počet přístavů kam je pustí je velmi omezený, ale najdou se.
JJ to fakt nemá chybu: Nejdřív zakážeme pojišťovnám pod hrozbou sankcí uzavírat na ty tankery pojišťovací smlouvy a pak začneme poukazovat na to, že nejsou pojištěné.
Nebo ten nápad: ...lepší pokusit se zakázat lodím z černé listiny plavbu po Baltském moři s odůvodněním, že nesmějí vplout do žádného přístavu EU a že Baltské moře je charakteristické přístavy EU"
A co ruské přístavy St. Petersburg, Kaliningrad, Primorsk, a Ust-Luga do kterých ty tankery plují, ty snad nejsou u Balického moře???
Prostě budeme čistě účelově vymýšlet nesmyslné konstrukce a rušit osvědčené smlouvy
Bravo, vinou "stovky let starých plavidel" stojí v titulku. Takže takový třeba tři sta let starý tanker? No, to je slušná výdrž! 🙂
Jako to, že rusáci jsou dobytek, o tom ani štrúdl. Ale takovýhle pitomosti byste si snad mohli ohlídat, ne? 🙂
Když budou rozvážet jinou ropu, nikdo ani nehlesne.
Zkus i příště ještě před tím, než začneš něco psát, zapnout mozek, prosím 🙂
ono by stačilo zajistit drobnou "nehodu"