1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 1 rokem

Vážení, nepište nesmysly, za 24 hodin projede tunelem 14 páru vlaku.

Tj. 14 vlakům tam a 14 vlaku zpět.

Po Ďáblové mostě se jezdí maximální rychlosti 20km/h a cca maximálně s deseti vagony, protože most více neunese resp. nápravovy tlak je velmi malý.

Z Hordy do Činy je více možností než jen skrz tento tunel.

Na tunelu jsou zajímavé dveře, které se otvírají před každým vlakem a zase se zavírají, dveře jsou z obou stran.

V tunelu se tvoří ledové krápníky, velmi těžké a až 5 metrů dlouhé.

Je zde jiná zajímavá zpráva, Horda se nemůže dohodnout na výstavbě dalšího plynovodu do Ciny Power Siberia 2, ktera mela začít v roce 2024!

Nic nezačne, protože Cina chce plynovod přes provincii Ujgur, Horda přes Mongolsko, odmítá se podílet na financování a chce zásadní zmenu výpočtu ceny, tj. chce levnější plyn.

Toto vše je výsledkem nedávné návštěvy Vladimíra Adolfovice Putlerovi v Pekingu.

17
Před 1 rokem
Ludek Kolin

Tunelem s jednokolejkou ? 15 km dlouhým ?

No, tam dlouho neprojede ani drezína.

Po ďáblovu mostu taky dlouho nic neprojede.

3
Zobrazit další reakci
Před 1 rokem

Jeste by to chtelo vyhodit do povetri ropovody a plynovody, pak by bylo Rusko v pr… 😂

19
Před 1 rokem

Jak by se ti Ukrajinci na Sibiř dostali, jsou tam obrovské vzdálenosti .. buď to není pravda, nebo je to jinak .. válku tyhle sabotáže nevyhráli, jen se Rusko víc semkne ..

27
Před 1 rokem
Karel Blažek

Rusko je semknuté a zamknuté. A ta stabilita!: Odkaz

3
Před 1 rokem

Už podruhé Skýpala lže. Poprvé to bylo u článku o výbuchu v tunelu, teď u výbuchu na mostu. Bajkalsko-amurská magistrála není žádnou spojnicí Ruska s Čínou, natož pak hlavní. Spojuje Sibiř s ruským Dálným východem, byla to za Brežněva hlavně propagandistická komsomolská stavba s velmi omezeným reálným významem a pro dopravu mezi Čínou a Ruskem je naprosto bezvýznamná. Stačí se podívat na mapu, o kolik by to po ní (kolem Vladivostoku a přes Komsomolsk na Amuru) bylo delší než po mandžuské trase Transsibiřské magistrály (Charbin - Čita) nebo přes Mongolsko (čínský Ulanqab - Ulanbatar - ruské Ulan-Ude). Navíc BAM není stavěná na těžké nákladní vlaky (klasická bolševická nedomyšlenost) a kvůli tomu se postupně rekonstruuje (spíše staví znovu) a zdvojkolejňuje.

2
Před 1 rokem
Milan Marko

Já si také myslím, že neříká pravdu. Sázím spíš na ruskou neschopnost.

Zobrazit další 2 reakce
Před 1 rokem

Jen tak dál! 🙂 Ať ruSSáky vezme čert!

21
Před 1 rokem

Hlavně, že Orkošváby vlezly loni na Ukrajinu ale doma jim nikdo pořádně nehlídá.

To soudruzi Putchujlin a další retardi udělali při plánování někde chybu.

Cože? :)

8
Před 1 rokem

Vážení, víte kolik desítek tisic vojáků bude muset Horda vyčlenit na střežení objektu zvláštní důležitosti.

Tito vojáci budou chybět ve válce s Ukrajinou a o to také jde.

Zatím nikoho nechytili a to je dobře znamení.

13
Před 1 rokem

Dobrá práce. Lepší by ale bylo, kdyby do luftu vyletěl ten most a ne jen cisterny. Ale jak se říká ,,všeho do času". Tak jen tak dál kluci ukrajinští.

21
Před 1 rokem
Filip Siman

ty kluci umi i plynovod a nam ublizit

16
Zobrazit dalších 8 reakcí
Před 1 rokem

Když EU a USA váhají s pomocí, musí Ukrajinci omezit možnosti agresora uplatnit převahu a spolupráci svých ničemných spojenců v bratrovražedné válce.

8
Před 1 rokem
Jaroslav Polivka

A s kým jsou ruSSáci vlastně bratry? Já si tady ty zmetky užil docela dlouho, ale jako bratři, tak to se tedy nikdy nechovali. Vždy pouze jako nadutá nekulturní svoloč. Ale nadlidi, tak to tedy byli, kam se na ně hrabali Němci za Hitlera.

7
Zobrazit další 2 reakce
Před 1 rokem

Dobrá práce, nějak to okupantům bouchá.🤣

34
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt