1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 11 měsíci

Čím víc TEČKA, tím větší syndrom.

3
Před 11 měsíci

Tak poprvé jsem četla odborné vyjádření lékařů po studiu postcovidového syndromu, že totéž může způsobit i samo očkování. To je ta koketérie lékařů s lidskou imunitou.

17
Před 11 měsíci
Magdalena Popelarova

Nemůže! Dokud vakcíny budou profitovat tak "nemůže" 😂

7
Zobrazit další reakci
Před 11 měsíci

Covid Delta jsem nechala na svojí imunitě, předtím jsem brala měsíc předem selen, zinek, vit. C 1000 mg denně, očekávala jsem, že se s virem potkám. Tělo bylo na virus připravené, 4 hodiny jsem měla 37,2 poté mi klesla teplota. Léčba dále vitamíny C, se, zn, bylinkové čaje, 2 dcl denně červeného vína proti krevním sraženinám. Dva týdny v karanténě, potom do práce. Post covidový syndrom jsem léčila hořkou čokoládou 85 %, velmi účinné. Jsem ráda, že jsem se neočkovala a vše nechala na imunitě.

Před 11 měsíciUpraveno

Když už nám čiselka nepasuji tak použijeme "v krajním"případě může způsobit smrt .....prosím vás kolik je "krajní případ z 0.006 vyjádřený v číslech ? Nebo je to kraj olympijského bazénu aby si to hloupý neočkovaný dezolat dokázal představit aby se dokázal viděsit tak že uteče do řady ? 😂

4
Před 11 měsíci
Daniel Repak

To nevím, ale viděšený bude spíš degenerát. My dezoláti jsme obvykle vyděšeni 😉

Zobrazit dalších 18 reakcí
Před 11 měsíci

Dvě třetiny pacientů neměly a ne NEMĚLI.

Proboha, vždyť je to čeština základní školy !!!!!! Už mě ta negramotnost pisatelů na internetu unavuje.

7
Před 11 měsíci

Britští vědci zjistili že nikoho nezajímá co Britští vědci zjistili.

1
Před 11 měsíci
Petr Doležal

V české kotlině určitě! Tady je tradice zaostávat za světem v nových poznatcích vědy běžná.

1
Před 11 měsíci

Ponaučení... Medicína zabije..., protože, vyléčeny pacient je straceny klient...

1
Před 11 měsíci

No vidíte a já přežil bez tečky, bez covidu a i bez postcovidového syndromu.

Před 11 měsíci

Já si myslím že žadný postcovidový syndrom neexistuje.

1