1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 23 dny

Pán pisálek už trapnější být nemůže měl by zahodit pero a chytit se lopaty to si je také podobný obojí se drží v ruce

75
Před 23 dny
Alois Bechyně

Pokus o vtip? Fakt hódoně hloupý.

41
Před 23 dny

Babiš je všude, teď navedl Turka aby jel rychle. Že on i koupil Rakušanovo dětem na hraní šifrovaný telefon, aby ho mohl před volbami zdiskreditovat. Mazané není liž pravda. 😃

4
Před 22 dny

Přidám něco z přírodních věd i když pochybuji, že jeho voliči o něch někdy slyšeli:

Reakční doba řidiče.

zdroj viki : U řidičů se do reakční doby započítává optická, psychická i svalová reakce. Celková reakční doba pak závisí na úhlu zaměření pohledu a pohybuje se od zhruba 0,4 do 1,5 s.[4] Průměrná reakční doba přes pedál je 1,2 s a přes volant 0,9 s.[5] U trénovaných řidičů může být nižší a naopak u rozptylovaných řidičů vyšší. Rozptylovat může telefonování, psaní zpráv, hudba a jiné příčiny.

Plus ještě existuje reakční doba brzd vozidla, ale to pominu.

Takže brždění za asi sekundu.

Natáčel si to na telefon, někdo vedle něj mluvil, takže nebyl plně soustředěný na řízení.

Takže celkově asi dvě sekundy.

200 km/h je asi 56 m/s, 300 km/h je asi 84 m/s


Takže při 200 km/h ujedete, pokud by byl plně koncentrován na řízení minimálně 60 metrů, než vůbec začnete brzdit.



Dále je tady kinetická energie, vlastně energie jedoucího auta.

Ta se dá vyrušit pouze bržděním, nebo nárazem.

Počítá se podle vzorce : Ek= 1/2 mv2. Tedy jedna polovina hmotnosti krát rychlost na druhou.

Takže pokud rychlost stoupne dva krát, tato energie čtyřikrát, pokud rychlost stoupne pět krár, energie dvacet pětkrát.


Od toho se odvíjí i brzdná dráha.

Rozdíl 20 km/h mezi 130 a 150 km/h je 42 metrů, zatímco brzbá vzdálenost z rychlosti 20 km/h je asi 13 metrů.

Při rychlosti 130 km/h je brzdná dráha asi 167 metrů, při 150 km/h asi 209 metrů,

při 250 km/h asi 490 metrů, při 300 km/h asi 673 metrů

zdroj: Odkaz

rychlekalkulacky.cz
Kalkulačka brzdné dráhy - Rychlekalkulacky.cz
Vypočítejte odhadovanou celkovou brzdnou a brzdnou dráhu v závislosti na rychlosti, reakční době, sklonu vozovky a typu povrchu vozovky.
3
Před 22 dny
Jiří Dvořák

Máte pravdu, v praxi ovšem dochází k drobným odchylkám, protože i zlomky sekundy znamenají metry a metry mohou znamenat nehodu

i smrt. Jsem bývalý specializovaný dopravní prokurátor a dopravních

nehod jsem řešil stovky. A zodpovědně tvrdím, že vyšetřování dopravních nehod je jednou z nejobtížnějších činností policie, kdy záleží na vysoké kvalitě vstupních informací. "Srdcem spisu" je totiž plánek místa dopravní nehody, fotografická dokumentace (soudci totiž mají nejraději obrázky) a protokol o ohledání místa činu. Mnozí dnešní vysloužilí dopravní policisté by jistě potvrdili, že moje nároky byly velice vysoké, nehledě na to, že k mnohým nehodám jsem jezdil i osobně, ve dne, v noci i v mrazu. A dodnes ty nehody znám, včetně dat i jejich viníků.

1
Zobrazit další 2 reakce
Před 23 dny

Co má společného Turkovo řízení a STAN s dozimetrem? Nic!!!! Turek se řeší hned, dozimetr má kolem sebe už pět mrtvých a noviny jsou toho plné.

29
Před 23 dny
Libor Soukup

A dozimetr se neřeší? dočkáte se v červnu. Jinak, soud odmítl dohodu o vině a trestu. A že Turek je kašpar, je celkem známo.

30
Před 21 dny

A kdy konečně hloupé ovce a pisálci pochopí, že dělají turkovi reklamu zdarma? 🙂. Jinak řečeno, stejně jako bureš, i turek si se všema "vytře" sedací část těla a pojede se dál.

Před 23 dny

Mají společné pouze to , že jsou oba dva hlupáci a arogantní narcisové.

40
Před 23 dny
Petr Chochol

Jak jinak na sebe upozornit Chytrostí se chlubit nemůže tak jezdí rychle, a hned je hvězda.

23
Zobrazit další reakci
Před 22 dny

Není o čem psát a penízky chybí, tak další pisálek dokazuje nezávislou žurnalistiku fantazírováním na téma opozice... Na začátku spojuje nespojitelné, pak se spojením polemizuje a pak se spojením jaksi vytrácí.. Jen tak dále česká žurnalistiko...

1
Před 21 dny
Petr Svoboda

Pan pisálek Svoboda by se mohl aregistrovat.

Před 23 dny

Kdyby mu ve dvoustovce před ten plesnivý Mercedes skočil srnec, myslím, že by se smíchy neudržel. Na to stačí i poloviční rychlost, aby bylo veselo.

Pokuta to samozřejmě nespraví. Peněz má náš křísič spalováků dost, takže to mu je fuk. Čeho se ale každý takový bulík bojí je pár facek. Zmalovat mu ksicht, zašít aspoň na rok, a v lochu ho nasadit na výrobu elektromobilů.

3
Před 23 dny

Nejlepší je ta morálka fórum 24 .Ale když jejich šéfredaktor Šafr řídil opilý tak se ho fórum 24 zastávalo, proč o tom vůbec někdo píše (MF dnes) a odvádělo od toho pozornost to samozřejmě neosvobozuje Turka že dělá blbosti ale je to celkem úsměvné.

11
Před 23 dny
Jarda Cerny

pan Turek se snaží hnát svoji politickou kariéru směrem nahoru,ovšem běží po špatných schodech a volí extremistické prostředky/viz hajlování,adorace Hitlera apod./Odkaz - takže - novináře máme od toho,aby poukazovali na problémy,Turka od toho,abychom věděli,koho nevolit.

6
Zobrazit dalších 8 reakcí
Před 23 dny

Tomáš Zdechovský poznal. Ten Zdechovský ,který bohatl na exekucích chudých.

Šafr plátek se opravdu opravdu při dehonestaci opozice perlí.

A pokud to autor neví, tak v Německu je na autobahn neomezená rychlost.

1
Adam Polák

To si pletete s poslancm Radkem Vondáčkem (ANO).

Odkaz

Pokud jde o Zdechovského, sám čelil exekuci.

Odkaz

www.idnes.cz
Exekuce je zastavena, raduje se Zdechovský. Nejvyšší soud mu vyhověl s odkladem - iDNES.cz
Europoslanec Tomáš Zdechovský se měl podle soudu omluvit advokátovi Petru Němcovi za protiprávní jednání na sociální síti X, kde šířil falešné plakáty koalice Pirátů a STAN s Němcovou podobiznou....
www.seznamzpravy.cz
Půjčil si 120 tisíc. Předseda Sněmovny od něj vymáhal o 100 tisíc víc - Seznam Zprávy
Nový případ ukazuje, že předseda Sněmovny Radek Vondráček (ANO) nadále jako advokát pracuje pro firmy, které nabízejí rychlé peníze.
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt