Pán pisálek už trapnější být nemůže měl by zahodit pero a chytit se lopaty to si je také podobný obojí se drží v ruce
Pokus o vtip? Fakt hódoně hloupý.
Babiš je všude, teď navedl Turka aby jel rychle. Že on i koupil Rakušanovo dětem na hraní šifrovaný telefon, aby ho mohl před volbami zdiskreditovat. Mazané není liž pravda. 😃
Přidám něco z přírodních věd i když pochybuji, že jeho voliči o něch někdy slyšeli:
Reakční doba řidiče.
zdroj viki : U řidičů se do reakční doby započítává optická, psychická i svalová reakce. Celková reakční doba pak závisí na úhlu zaměření pohledu a pohybuje se od zhruba 0,4 do 1,5 s.[4] Průměrná reakční doba přes pedál je 1,2 s a přes volant 0,9 s.[5] U trénovaných řidičů může být nižší a naopak u rozptylovaných řidičů vyšší. Rozptylovat může telefonování, psaní zpráv, hudba a jiné příčiny.
Plus ještě existuje reakční doba brzd vozidla, ale to pominu.
Takže brždění za asi sekundu.
Natáčel si to na telefon, někdo vedle něj mluvil, takže nebyl plně soustředěný na řízení.
Takže celkově asi dvě sekundy.
200 km/h je asi 56 m/s, 300 km/h je asi 84 m/s
Takže při 200 km/h ujedete, pokud by byl plně koncentrován na řízení minimálně 60 metrů, než vůbec začnete brzdit.
Dále je tady kinetická energie, vlastně energie jedoucího auta.
Ta se dá vyrušit pouze bržděním, nebo nárazem.
Počítá se podle vzorce : Ek= 1/2 mv2. Tedy jedna polovina hmotnosti krát rychlost na druhou.
Takže pokud rychlost stoupne dva krát, tato energie čtyřikrát, pokud rychlost stoupne pět krár, energie dvacet pětkrát.
Od toho se odvíjí i brzdná dráha.
Rozdíl 20 km/h mezi 130 a 150 km/h je 42 metrů, zatímco brzbá vzdálenost z rychlosti 20 km/h je asi 13 metrů.
Při rychlosti 130 km/h je brzdná dráha asi 167 metrů, při 150 km/h asi 209 metrů,
při 250 km/h asi 490 metrů, při 300 km/h asi 673 metrů
zdroj: Odkaz
Máte pravdu, v praxi ovšem dochází k drobným odchylkám, protože i zlomky sekundy znamenají metry a metry mohou znamenat nehodu
i smrt. Jsem bývalý specializovaný dopravní prokurátor a dopravních
nehod jsem řešil stovky. A zodpovědně tvrdím, že vyšetřování dopravních nehod je jednou z nejobtížnějších činností policie, kdy záleží na vysoké kvalitě vstupních informací. "Srdcem spisu" je totiž plánek místa dopravní nehody, fotografická dokumentace (soudci totiž mají nejraději obrázky) a protokol o ohledání místa činu. Mnozí dnešní vysloužilí dopravní policisté by jistě potvrdili, že moje nároky byly velice vysoké, nehledě na to, že k mnohým nehodám jsem jezdil i osobně, ve dne, v noci i v mrazu. A dodnes ty nehody znám, včetně dat i jejich viníků.
Co má společného Turkovo řízení a STAN s dozimetrem? Nic!!!! Turek se řeší hned, dozimetr má kolem sebe už pět mrtvých a noviny jsou toho plné.
A dozimetr se neřeší? dočkáte se v červnu. Jinak, soud odmítl dohodu o vině a trestu. A že Turek je kašpar, je celkem známo.
A kdy konečně hloupé ovce a pisálci pochopí, že dělají turkovi reklamu zdarma? 🙂. Jinak řečeno, stejně jako bureš, i turek si se všema "vytře" sedací část těla a pojede se dál.
Mají společné pouze to , že jsou oba dva hlupáci a arogantní narcisové.
Jak jinak na sebe upozornit Chytrostí se chlubit nemůže tak jezdí rychle, a hned je hvězda.
Není o čem psát a penízky chybí, tak další pisálek dokazuje nezávislou žurnalistiku fantazírováním na téma opozice... Na začátku spojuje nespojitelné, pak se spojením polemizuje a pak se spojením jaksi vytrácí.. Jen tak dále česká žurnalistiko...
Pan pisálek Svoboda by se mohl aregistrovat.
Kdyby mu ve dvoustovce před ten plesnivý Mercedes skočil srnec, myslím, že by se smíchy neudržel. Na to stačí i poloviční rychlost, aby bylo veselo.
Pokuta to samozřejmě nespraví. Peněz má náš křísič spalováků dost, takže to mu je fuk. Čeho se ale každý takový bulík bojí je pár facek. Zmalovat mu ksicht, zašít aspoň na rok, a v lochu ho nasadit na výrobu elektromobilů.
Nejlepší je ta morálka fórum 24 .Ale když jejich šéfredaktor Šafr řídil opilý tak se ho fórum 24 zastávalo, proč o tom vůbec někdo píše (MF dnes) a odvádělo od toho pozornost to samozřejmě neosvobozuje Turka že dělá blbosti ale je to celkem úsměvné.
pan Turek se snaží hnát svoji politickou kariéru směrem nahoru,ovšem běží po špatných schodech a volí extremistické prostředky/viz hajlování,adorace Hitlera apod./Odkaz - takže - novináře máme od toho,aby poukazovali na problémy,Turka od toho,abychom věděli,koho nevolit.
Tomáš Zdechovský poznal. Ten Zdechovský ,který bohatl na exekucích chudých.
Šafr plátek se opravdu opravdu při dehonestaci opozice perlí.
A pokud to autor neví, tak v Německu je na autobahn neomezená rychlost.
To si pletete s poslancm Radkem Vondáčkem (ANO).
Odkaz
Pokud jde o Zdechovského, sám čelil exekuci.
Odkaz