Nojo, samozřejmě tady vládnou v diskuzi Motoristi. Motoristi, kteří bez auta neudělají krok. Těm samozřejmě tramvaj pije krev. Jenže tramvají může jet až 250 lidí zatímco v autech sedí zpravidla řidič sám.
Jak ale vyřešit situaci, když se v Ječné něco semele a půlka Prahy stojí, to už nám Motoristé neporadí.
Co vám říká metro?
Proč se to svaluje na Piráty a na Hřiba. O Praze rozhoduje Rada HMP (11 členů), v té jsou zástupci několika stran, žádný z nich nemůže rozhodovat sám. O propojení Vinohradské a Václaváku rozhodla Rada v roce 2019., s jasným zdůvodněním. (Mohlo by se poznamenat, že o zrušení tramvají rozhodla KSČ v r. 1980.)
Jasně že o tom rozhoduje zelený Šílenec Hřib nesmíme na to zapomenout při volbách.
Doktor, ktery nikdy nedelal doktora, byl moc spokojeny na magistratu jako primator a se svymi PR poradci za pul mega mesicne. Zoufale o trafiku bojoval, tak vzal aspon tu dopravu, a jako venkovan skodi Praze
Tři roky stavět asi 600 m tramvsjových kolejí? Američané byli na Měsíci za 8 let od zadání úkolu. A jak dlouho by tímhle tempem stavěli Číňani velkou zeď,?
Možná se o to zajímejte víc. Jednak se tam budou obnovovat sítě, některé jsou 100 let staré, pak se bude rušit zeleň v prostředku, kterou tam instalovali komunisti aby se tam nedalo demonstrovat. Pod zemí budou nádrže na dešťovou vodu, přibude pás stromů, vodní prvek.
Legendární hokejista jel tramvají naposledy jako dítě. Mluví mu Hřib do hokeje?🙂
Jen náplava, jako je Hřib, dokáže systematicky likvidovat fungující pražskou dopravu. Před nedávnem zavedl idiotský nápad s autobusy na znamení, čímž zlikvidoval do té doby spolehlivé jízdní řády. Před 2 týdny nám takhle málem ujel autobus, který díky novému systému odjel ze zastávky o víc než 2 minuty dřív. Vzhledem k tomu, že nás vezl k vlaku, by to byl dost problém.
Přesně tak.Že si tramvaje nezavede ve Slavičíně? Tohohle člověka na magistrátu za dopravu nám byl čert dlužen.Samé nesmysly.
Tomuto vidlákovi ze Slavičína jde jen o to,aby co nejvíce zpomalil automobilovou dopravu u Nároniho muzea.Ta bude stát stovky metrů v obou směrech.Ekologická zástěrka stojících aut,se Hřibe s tím nijak neslučuje.Tento primitiv nepochopil, že tu dopravu tam přivádí D1.Hřibe zkus dokončit okruh kolem Prahy.Na to nemáš koule a IQ, tak jen Praze škodíš
Jste typickým příkladem sprosťáka, který si léčí komplexy nadáváním lidem, kteří vás vysoce převyšují svým intelektem i postavením.
Nesmysl v podání pirátů pod taktovkou Hřiba, argument že tam tramvaj byla už před 100 lety svědčí o všem, v té době tam nejezdilo metro ani nebyl tak hustý provoz co bude teď, místo klidu a sezení pro lidi, tramvajové tratě. Je to přesně podle pirátských not, z dvouproudé komunikace udělají jeden pruh, lavičky umístí do křižovatky a plno dalších jejich nesmyslů je plná Praha.
Žádný argument o tramvaji před 100 lety neexistuje, přestaňte básnit. Ostatně poslední tramvaj tam jela v r. 1980, to je 44 let.
Myslím, že ještě důležitější by bylo obnovení tramvajového spojení z Národní třídy na náměstí Republiky, protože to má mnohem větší význam jako objízdná trasa v případě přerušení tramvajového spojení mezi Vodičkovou a Jindřišskou. Metro všechno nevyřeší a zrušení tohoto spojení v euforii otevření metra B a pěší zóny na Můstku bylo spíš vylitím vaničky i s dítětem.
Já bych byl taky pro obnovení původního stavu s tramvajemi i v dolní části náměstí a v trase Národní-Příkopy, ale to neprošlo kvůli obavám z narušení hustého pěšího provozu v užších částech tras. Zaplaťpánbůh aspoň za to, co se teď začalo stavět, akorát nechápu, proč to tak dlouho trvalo.
Vyjádření starosty Tetína, Nerudové, Kalouskak tomu vážená redakce dnes nebude.