1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 4 měsíciUpraveno

Milovníci vojenské historie si přehrávají boje z 2. světové, bitvu u Slavkova apod., za nadšené pozornosti hromad diváků.

Zajímalo by mne, co se stane, až vláda KONEČNĚ vyhlásí životně důležitý program přípravy státu a obyvatelstva na invazi rusáckých fašounů: Dojde k celonárodnímu povstání, s cílem vytvořit Vládu národní jednoty pod vedením soudruha Babiše-Bureše IHNED, ne až po volbách?

Něco takového, že. 🙁

Takže vláda nic takového neudělá, což jí i nám stejně nepomůže: Česká lůza si zvolí svoje reprezentanty, koalici ANO, Motoristi, Stačilo!, a bude mír; na rusácké okupanty budou střílet maximálně Pražáci. 😢

Tudíž všeobecný vojenský výcvik bude zaveden až v Česko-Moravské autonomní oblasti Ruské federace, ale možná pouze pro muže.

Učte se rusky.

Mupy mup!

35
Před 4 měsíci
Richard Švehla

Zase se našel trouba, který má potřebu seznámit svět se svými politickými mindraky. Jen jsi ukázal svou míru inteligence a litují tě, že s tím musíš každý den žít.🫣😡

40
Před 4 měsíci

Měl jsem na vojně možnost několikrát řídit i OT 810 a vím, že díky úzkým pásům byl často problém ho udržet na zledovatělé cestě. Myslím, že chlapi v tomto případě dost riskovali a bohužel to dopadlo tragický.

9
Před 4 měsíci
Stanislav Prusa

taky dost záleží na pásech když byli ojeté nebo li roznýtované tak na ledě neměly šanci se chytit tak bylo lepší jet mimo zledovatělou cestu v hlubokém sněhu

4
Před 4 měsíci

A již jsme u toho.I když nevím,kdo to řídil,tak se domnívám,že nějaký mlaďoch sopliflinta.Jinak nelze ho oslovit.Velice dobře si vzpomínám na vojnu v 68.Někdy při větší akci nás rozváželi autem do služby.Tuto dopravu prováděl řidič vétřiesky.Vždycky na místě se točil o 180 stupňů smykem.Je to 57 let a stále si to pamatuji.Šlo jen o výsměch z jeho strany jen se "neposerte".Proto jednoznačně tento šofér zamachrovál a dopadlo to velmi špatně.Do smrti si bude vyčítat, já jsem usmrtil dva lidi.A proto ho nazývám soplošem.

2
Před 4 měsíci

OT-810 byl vyvinut z Sd.Kfz. 251 Hanomag, které vyráběli různí výrobci pro německou armádu během druhé světové války. V letech 1958 a 1963 bylo vyrobeno méně než 2000 exemplářů OT-810, které sloužily československé armádě až do vyřazení finálních jednotek z provozu v 90. letech. Svařovaná ocelová karoserie na tomto příkladu je provedena v hnědé barvě a obsahuje dvojitá zadní světla, pancéřové sady zadních a střešních dveří, kulometnou věž, tlumiče na blatníku a směrová světla.

2
Před 4 měsíci

Dnes si může každý, kdo na to má,cokoli pořídit.A díky zákonům nemůže získat praxí, se naučit to ovládat.Pak to jede předvádět a nezvládne to.Vojenská technika,závodní auta,motorky.Můžeme sice všechno koupit,ale nemůžeme to používat.Paradox dnešní doby.Úplně zbytečná úmrtí.

6
Před 4 měsíci

za němcu tam byl motor bezínový 17kvaltu po válce tam osadily motor z tatry 138 spotřeba v letě 70l v zimě až90 l 2nádrže hermeticky uzavřené celkem 240l kurzy probíhaly v přáslavicích 5měsícu nejbližší hospoda v Kocourovci a Doloplazi a Dalskabáty

5
Před 4 měsíci

Byl to československý obrněný transportér OT-810, ale novináři pořád omílají "německý válečný"................ viz ilustrační fota :-(

3
Před 4 měsíciUpraveno
Jaroslav Jiskra

Je to německý HAKL s osazeným motorem Tatra

2
Zobrazit další reakci
Před 4 měsíci

B.bové tady mají šanci se projevit.Na vojně jsem kdysi s tím a jinými transportéry jezdil (i s tankem T 55 A) a musel jsem dělat v Martině psychotesty.Ten kdo s tím jel na to měl?

1
Před 4 měsíci

Na OT 810 Hakl probíhal v 70 letech půlroční kurz v Jihlavě

Před 4 měsíci
Pepa Beranek

Já jsem prodělal v 68 v Břeclavě nějaký výcvik.Ani jsem se nebál.

Před 3 měsíci

Hakl byl nehorší obrňák na světě,jelikož směr určovaly kola a ne pásy,jako u tanků.

Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt