Milovníci vojenské historie si přehrávají boje z 2. světové, bitvu u Slavkova apod., za nadšené pozornosti hromad diváků.
Zajímalo by mne, co se stane, až vláda KONEČNĚ vyhlásí životně důležitý program přípravy státu a obyvatelstva na invazi rusáckých fašounů: Dojde k celonárodnímu povstání, s cílem vytvořit Vládu národní jednoty pod vedením soudruha Babiše-Bureše IHNED, ne až po volbách?
Něco takového, že. 🙁
Takže vláda nic takového neudělá, což jí i nám stejně nepomůže: Česká lůza si zvolí svoje reprezentanty, koalici ANO, Motoristi, Stačilo!, a bude mír; na rusácké okupanty budou střílet maximálně Pražáci. 😢
Tudíž všeobecný vojenský výcvik bude zaveden až v Česko-Moravské autonomní oblasti Ruské federace, ale možná pouze pro muže.
Učte se rusky.
Mupy mup!
Zase se našel trouba, který má potřebu seznámit svět se svými politickými mindraky. Jen jsi ukázal svou míru inteligence a litují tě, že s tím musíš každý den žít.🫣😡
Měl jsem na vojně možnost několikrát řídit i OT 810 a vím, že díky úzkým pásům byl často problém ho udržet na zledovatělé cestě. Myslím, že chlapi v tomto případě dost riskovali a bohužel to dopadlo tragický.
taky dost záleží na pásech když byli ojeté nebo li roznýtované tak na ledě neměly šanci se chytit tak bylo lepší jet mimo zledovatělou cestu v hlubokém sněhu
A již jsme u toho.I když nevím,kdo to řídil,tak se domnívám,že nějaký mlaďoch sopliflinta.Jinak nelze ho oslovit.Velice dobře si vzpomínám na vojnu v 68.Někdy při větší akci nás rozváželi autem do služby.Tuto dopravu prováděl řidič vétřiesky.Vždycky na místě se točil o 180 stupňů smykem.Je to 57 let a stále si to pamatuji.Šlo jen o výsměch z jeho strany jen se "neposerte".Proto jednoznačně tento šofér zamachrovál a dopadlo to velmi špatně.Do smrti si bude vyčítat, já jsem usmrtil dva lidi.A proto ho nazývám soplošem.
OT-810 byl vyvinut z Sd.Kfz. 251 Hanomag, které vyráběli různí výrobci pro německou armádu během druhé světové války. V letech 1958 a 1963 bylo vyrobeno méně než 2000 exemplářů OT-810, které sloužily československé armádě až do vyřazení finálních jednotek z provozu v 90. letech. Svařovaná ocelová karoserie na tomto příkladu je provedena v hnědé barvě a obsahuje dvojitá zadní světla, pancéřové sady zadních a střešních dveří, kulometnou věž, tlumiče na blatníku a směrová světla.
Dnes si může každý, kdo na to má,cokoli pořídit.A díky zákonům nemůže získat praxí, se naučit to ovládat.Pak to jede předvádět a nezvládne to.Vojenská technika,závodní auta,motorky.Můžeme sice všechno koupit,ale nemůžeme to používat.Paradox dnešní doby.Úplně zbytečná úmrtí.
za němcu tam byl motor bezínový 17kvaltu po válce tam osadily motor z tatry 138 spotřeba v letě 70l v zimě až90 l 2nádrže hermeticky uzavřené celkem 240l kurzy probíhaly v přáslavicích 5měsícu nejbližší hospoda v Kocourovci a Doloplazi a Dalskabáty
Byl to československý obrněný transportér OT-810, ale novináři pořád omílají "německý válečný"................ viz ilustrační fota :-(
Je to německý HAKL s osazeným motorem Tatra
B.bové tady mají šanci se projevit.Na vojně jsem kdysi s tím a jinými transportéry jezdil (i s tankem T 55 A) a musel jsem dělat v Martině psychotesty.Ten kdo s tím jel na to měl?
Na OT 810 Hakl probíhal v 70 letech půlroční kurz v Jihlavě
Já jsem prodělal v 68 v Břeclavě nějaký výcvik.Ani jsem se nebál.
Hakl byl nehorší obrňák na světě,jelikož směr určovaly kola a ne pásy,jako u tanků.