1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 5 měsíci

Oni neumí vyrobit součásti?!! Vzít součástku z letadla, rozebrat, prozkoumat a začít vyrábět. Hrozná makačka. Nadřazená rasa neumí ani takovou základní věc. 🤦‍♂️

17
Před 5 měsíci
Martin Horák

Musi se vyrobit tak, aby byla presna na setiny milimetru, odolna, pevna, chemicky trvala, zvladla silny mraz a teplo, nepodlehla unave materialu, cenove vhodna, radne odzkousena-certifijivana, vyrobena v dostatecnem poctu a porad ve stejne kvalite a technologii, nejedna se o vyrobu zahradniho kolecka a prave proto to Rusi neumi, neni to samopal.

Před 5 měsíci

Proč tak pesimisticky?

Vždyť sankcemi posílené russko dokáže vyrábět každého PŮL ROKU JEDNO DOPRAVNÍ LETADLO!

8
Před 5 měsíciUpraveno

Takže Aeroflot běžně vozí pasažéry letadly, která by na tom „slavném“ Západě stála v hangáru kvůli opravě nebezpečných závad?!

No to je přece ÚŽASNÉ, takový ruský pokrok! 🙂

Ach, Nesmrtelný Lenine, jak jsme hrdí, že jsme Češi, mladší bratři Vyvoleného národa Ruského! ❤️

Už se nemůžeme dočkat návratu ruské armády do Česka a Česka do Ruska: Ano, pak už nebude vadit, že soudruh Tvrdík, věrně sloužící Velikému Rusku a ČLR, zlikvidoval České aerolinky – budeme s Aeroflotem vzlétat, a snad i přistávat!

Miluješ ruskou ruletu a nemáš po ruce revolver? Létej s Aeroflotem!

S Aeroflotem výš, k bohu blíž!

Mupy mup!

14
Před 5 měsíci

Je to sice o sedm více než bych jim přál, ale i tak dobrý. Ostatně kolik z naší páté ruské kolony se příští rok do Rusácka stěhuje?

12
Před 5 měsíci

V USA a Evropě se vyrábějí skvělá letadla! Naše letadla! V naší Evropě.

Před 5 měsíci
Libor Machálek

No ano. Třeba takový Airbus. Nebo už tedy nevyráběný a nelétaný Concorde.

Před 5 měsíci

Článek patlá 2 věci do sebe. Výroba nových letadel je omezená z důvodu najít analogy k západním dodávkám. Vypadá to, že to vyřešili a už začali certifikační testy prvního stroje s domácími součástkami. Další typy by měly následovat příští rok. Takže na tenhle trh se západní firmy nevrátí.

Mimochodem je to varování i pro Čínu, neboť její letadlo má také spoustu dílů ze západu.

Jiný problém jsou ND na západní letadla. Trh a globalizace to vyřeší. Jen to urychlí přechod na domácí produkci a sníží počet objednávek pro západní firmy.

Vlastně si pěstujeme konkurenci.

23
Před 5 měsíciUpraveno
Josef Radocha

Rusko NEMA domaci trh aby uzivil vyrobu civilnich dopravnich letadel k kapacitou nad nejakych 20 pasazeru (a vyvoj/vyroba nebyly ztratove a nemusela to dotovat vlada z dani).

Takze nehlede na to ze to ani nejsou schopni vyrobit, nebude to mit nikdy ekonomickou rentabilitu v jejich mini-seriich pro domaci trh.

A ruska letadla se mimo jednotlivych kousku neprosadi jinde protoze... pokud nekdo nechce Boeing/Airbus..... tak je tady CINA se svymi alternativy tem letadlum.

Takze to vsechno s ruskymi dopravnimi letadly je financne ztratova otazka ohledne prestize, plus castechne snaha ciste udrzet v existenci nejake jadro kompetenci (kvalikovane profese, zvladnuti nejakych technologii)

10
Před 5 měsíci

Na druhou stranu,

je to 7,

sankcemi nejvíc posílených letadel na světě.

Před 5 měsíci

Milí redaktoři Fora 24, zajděte se podívat do našich podniků, jak přetékají zakázkami a to na ně nejsou uvaleny žádné sankce.

36
Před 5 měsíci
Alois Bajnar

Firma co dělá fotovoltaiku nemá možnost příjmout další zakázky, protože nestíhá. Jak je to teda s tím vašim pozorováním? Buď máte špatné informace nabo píšete hlouposti.

9
Před 5 měsíci

A ony letaji?

Před 5 měsíci

I před první agresí (2014) to nebyla žádná sláva, dnešní Rusko velká letadla neumí, i to je jeden z mnoha důvodů snahy zmocnit se Ukrajiny.

26
Před 5 měsíci
Milan Harmáček

No hlavně že IA jich tolik vyrobila. Prodali to Číňanům a zbytek jel z podstaty dokud to šlo. Rusům neprodávali a jinde se nechytali.

10
Zobrazit dalších 8 reakcí
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt