Oni neumí vyrobit součásti?!! Vzít součástku z letadla, rozebrat, prozkoumat a začít vyrábět. Hrozná makačka. Nadřazená rasa neumí ani takovou základní věc. 🤦♂️
Musi se vyrobit tak, aby byla presna na setiny milimetru, odolna, pevna, chemicky trvala, zvladla silny mraz a teplo, nepodlehla unave materialu, cenove vhodna, radne odzkousena-certifijivana, vyrobena v dostatecnem poctu a porad ve stejne kvalite a technologii, nejedna se o vyrobu zahradniho kolecka a prave proto to Rusi neumi, neni to samopal.
Proč tak pesimisticky?
Vždyť sankcemi posílené russko dokáže vyrábět každého PŮL ROKU JEDNO DOPRAVNÍ LETADLO!
Takže Aeroflot běžně vozí pasažéry letadly, která by na tom „slavném“ Západě stála v hangáru kvůli opravě nebezpečných závad?!
No to je přece ÚŽASNÉ, takový ruský pokrok! 🙂
Ach, Nesmrtelný Lenine, jak jsme hrdí, že jsme Češi, mladší bratři Vyvoleného národa Ruského! ❤️
Už se nemůžeme dočkat návratu ruské armády do Česka a Česka do Ruska: Ano, pak už nebude vadit, že soudruh Tvrdík, věrně sloužící Velikému Rusku a ČLR, zlikvidoval České aerolinky – budeme s Aeroflotem vzlétat, a snad i přistávat!
Miluješ ruskou ruletu a nemáš po ruce revolver? Létej s Aeroflotem!
S Aeroflotem výš, k bohu blíž!
Mupy mup!
Je to sice o sedm více než bych jim přál, ale i tak dobrý. Ostatně kolik z naší páté ruské kolony se příští rok do Rusácka stěhuje?
V USA a Evropě se vyrábějí skvělá letadla! Naše letadla! V naší Evropě.
No ano. Třeba takový Airbus. Nebo už tedy nevyráběný a nelétaný Concorde.
Článek patlá 2 věci do sebe. Výroba nových letadel je omezená z důvodu najít analogy k západním dodávkám. Vypadá to, že to vyřešili a už začali certifikační testy prvního stroje s domácími součástkami. Další typy by měly následovat příští rok. Takže na tenhle trh se západní firmy nevrátí.
Mimochodem je to varování i pro Čínu, neboť její letadlo má také spoustu dílů ze západu.
Jiný problém jsou ND na západní letadla. Trh a globalizace to vyřeší. Jen to urychlí přechod na domácí produkci a sníží počet objednávek pro západní firmy.
Vlastně si pěstujeme konkurenci.
Rusko NEMA domaci trh aby uzivil vyrobu civilnich dopravnich letadel k kapacitou nad nejakych 20 pasazeru (a vyvoj/vyroba nebyly ztratove a nemusela to dotovat vlada z dani).
Takze nehlede na to ze to ani nejsou schopni vyrobit, nebude to mit nikdy ekonomickou rentabilitu v jejich mini-seriich pro domaci trh.
A ruska letadla se mimo jednotlivych kousku neprosadi jinde protoze... pokud nekdo nechce Boeing/Airbus..... tak je tady CINA se svymi alternativy tem letadlum.
Takze to vsechno s ruskymi dopravnimi letadly je financne ztratova otazka ohledne prestize, plus castechne snaha ciste udrzet v existenci nejake jadro kompetenci (kvalikovane profese, zvladnuti nejakych technologii)
Na druhou stranu,
je to 7,
sankcemi nejvíc posílených letadel na světě.
Milí redaktoři Fora 24, zajděte se podívat do našich podniků, jak přetékají zakázkami a to na ně nejsou uvaleny žádné sankce.
Firma co dělá fotovoltaiku nemá možnost příjmout další zakázky, protože nestíhá. Jak je to teda s tím vašim pozorováním? Buď máte špatné informace nabo píšete hlouposti.
A ony letaji?
I před první agresí (2014) to nebyla žádná sláva, dnešní Rusko velká letadla neumí, i to je jeden z mnoha důvodů snahy zmocnit se Ukrajiny.
No hlavně že IA jich tolik vyrobila. Prodali to Číňanům a zbytek jel z podstaty dokud to šlo. Rusům neprodávali a jinde se nechytali.