Každé dítě je jiné, má jiné IQ, jinou motivaci, trpělivost, případně jiné "vady" (dysgrafie apod.) - proto si nikdy nemohou být všechny rovny. Jenže to progresivisité prostě nikdy nepochopí a budou - stejně jako komunisté - vyhazovat státní peníze na věci z podstaty neuskutečnitelné a nemožné.
No, IQ může mít stejnou hodnotu. Je normální, že každý člověk je originál a to i u jednovaječných dvojčat.
Líbí se mi části vět - "by se měl..., by se mělo"...🙂. Nikde nečtu - "ten", "tato", "tito"...to vše udělá, udělají a budou za to odpovědní. Jsou to jen samé "keci", aby byla vidět činnost a "skutek utek".
"kecy" :-)
Myslí to dobře, ale dopadne to jako vždycky. Patrně hrozí, že nerovnost žáků se odstraní přibržděním nadaných a šprtů, to je mnohem snazší.
Zrušili jste, speciální školy, a nyní vykoumáte další pokusy?
Nemáte pravdu. To, co de dřív jmenovalo Zvláštní škola bez přerušení funguje dále.
Jen se to normálně jmenuje ZŠ a dítě tam pošle Pedagogicko psychologická poradna.
Když se podíváte na vzdělávací plány, tak zjistíte, že třeba ve 3. třídě se děti naučí počítat do 20.
Pak jsou ZŠ a PŠ, která má program prodloužený na 10 let. O rok déle tam zůstávají děti, které nejsou schopny absolvovat ani jednoduchý učební obor.
Učí se základním praktickým činnostem.