1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 1 měsícem

Ten je jen morální lidský dno🤮🤮🤮jako jeho podporovatele.

43
Před 1 měsícem
Jerkan Petr

Petr Jerkan je morální lidský dno. Určitě se vám to označení líbí.

35
Před 1 měsícemUpraveno

Hm. Dcera chodila na vcelku dost prestižní osmileté gymnázium. Nejlepší studenti ve třídě byli Vietnamec a Ukrajinka. Lidi jako Rajchl brkají na strunku nadřazenosti akorát u totálních idiotů, kteří si vlastní neschopnost (nebo neschopnost svých dětí) se vzdělávat, potřebují něčím zdůvodnit.

79
Před 1 měsícem
Radka Machová

Souhlas, jsem učitelka, naše děti netrpí tolik přítomností dětí ukrajinských ve třídách, trpí svojí neschopností a neochotou se učit.

51
Zobrazit další 3 reakce
Před 1 měsícem

Už jen chybí napsat tady na FÓR 24,že rusové děti také jí. Od FÓR 24 bych se vůbec nedivil. Tak jednostranně zaujatí jsou pouze tady. Fiala je miláček a ostatní jsou špioni od Putina a podobné blbosti.

61
Před 1 měsícem
Pavel Knot

Tak jste na to přišel. Rajchl Vám to prozradil. Je tedy fakt, že kanibalismus na Rusi není nic nemyslitelného a na pár jich už přišli, ale že to budete vytahovat, mě nenapadlo.

45
Před 1 měsícem

nám se nelíbí Fiala a Pavel a koalice. Jsem zděšen.

72
Před 1 měsícem
Dalibor Matějka

no jasně - typicky české: ať sousedovi chcípne koza 🙁 zvolíte si trumpovského chaota, abyste potrestal prof. Fialu a Ing. Pavla? hodně krátkozraké myšlení vás uctívačů velkého guru AB.

46
Před 1 měsícem

Jandourku, ty mluvíš za koho? Proč používáš slovo my!? Za koho to mluvíš? Ty jsi dělal nějaké referendum. Co to kvete v této zemi za floutky!? Tak buď jsi chlap a napíšeš: já mám názor jiny! Nebo buď sticha!? To tě nenaučili, že nelze, beztrestně muvit za ostatní!?

1
Před 1 měsícem
Ervin Posvic

No za vás určitě nemluvil, pane, můžete být úplně v klidu a nechat se ve volbách koupit za párek s hořčicí...

2
Před 1 měsícem