Ten je jen morální lidský dno🤮🤮🤮jako jeho podporovatele.
Petr Jerkan je morální lidský dno. Určitě se vám to označení líbí.
Hm. Dcera chodila na vcelku dost prestižní osmileté gymnázium. Nejlepší studenti ve třídě byli Vietnamec a Ukrajinka. Lidi jako Rajchl brkají na strunku nadřazenosti akorát u totálních idiotů, kteří si vlastní neschopnost (nebo neschopnost svých dětí) se vzdělávat, potřebují něčím zdůvodnit.
Souhlas, jsem učitelka, naše děti netrpí tolik přítomností dětí ukrajinských ve třídách, trpí svojí neschopností a neochotou se učit.
Už jen chybí napsat tady na FÓR 24,že rusové děti také jí. Od FÓR 24 bych se vůbec nedivil. Tak jednostranně zaujatí jsou pouze tady. Fiala je miláček a ostatní jsou špioni od Putina a podobné blbosti.
Tak jste na to přišel. Rajchl Vám to prozradil. Je tedy fakt, že kanibalismus na Rusi není nic nemyslitelného a na pár jich už přišli, ale že to budete vytahovat, mě nenapadlo.
nám se nelíbí Fiala a Pavel a koalice. Jsem zděšen.
no jasně - typicky české: ať sousedovi chcípne koza 🙁 zvolíte si trumpovského chaota, abyste potrestal prof. Fialu a Ing. Pavla? hodně krátkozraké myšlení vás uctívačů velkého guru AB.
Jandourku, ty mluvíš za koho? Proč používáš slovo my!? Za koho to mluvíš? Ty jsi dělal nějaké referendum. Co to kvete v této zemi za floutky!? Tak buď jsi chlap a napíšeš: já mám názor jiny! Nebo buď sticha!? To tě nenaučili, že nelze, beztrestně muvit za ostatní!?
No za vás určitě nemluvil, pane, můžete být úplně v klidu a nechat se ve volbách koupit za párek s hořčicí...
Takového slabomyslného exota jako je Rajchl aby pohledal, snad jen "lídři" JO! a Stačilo! se mu můžou v hlouposti rovnat (i s těmi vykřičenými vykřičníky).
Kdo je Rajchl, co kdy dokázal nebo ukázal že dobrého pro republiku dělá? Další z politických nul která se chce zviditelnit
Rajchl co má na hlavě měl Hitler pod nosem.
já si myslím ,že to má i pod nosem! tedy má to hned dvakrát, at uz je to cokoli XD
Sláva Ukrajině. Hrdinům sláva.
Jsi na hlavu?