1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 14 dny

Ten je jen morální lidský dno🤮🤮🤮jako jeho podporovatele.

41
Před 14 dny
Jerkan Petr

Petr Jerkan je morální lidský dno. Určitě se vám to označení líbí.

34
Před 15 dnyUpraveno

Hm. Dcera chodila na vcelku dost prestižní osmileté gymnázium. Nejlepší studenti ve třídě byli Vietnamec a Ukrajinka. Lidi jako Rajchl brkají na strunku nadřazenosti akorát u totálních idiotů, kteří si vlastní neschopnost (nebo neschopnost svých dětí) se vzdělávat, potřebují něčím zdůvodnit.

78
Radka Machová

Souhlas, jsem učitelka, naše děti netrpí tolik přítomností dětí ukrajinských ve třídách, trpí svojí neschopností a neochotou se učit.

51
Zobrazit další 3 reakce
Před 15 dny

Už jen chybí napsat tady na FÓR 24,že rusové děti také jí. Od FÓR 24 bych se vůbec nedivil. Tak jednostranně zaujatí jsou pouze tady. Fiala je miláček a ostatní jsou špioni od Putina a podobné blbosti.

60
Před 15 dny
Pavel Knot

Tak jste na to přišel. Rajchl Vám to prozradil. Je tedy fakt, že kanibalismus na Rusi není nic nemyslitelného a na pár jich už přišli, ale že to budete vytahovat, mě nenapadlo.

44
Před 15 dny

nám se nelíbí Fiala a Pavel a koalice. Jsem zděšen.

71
Před 15 dny
Dalibor Matějka

no jasně - typicky české: ať sousedovi chcípne koza 🙁 zvolíte si trumpovského chaota, abyste potrestal prof. Fialu a Ing. Pavla? hodně krátkozraké myšlení vás uctívačů velkého guru AB.

45
Před 14 dny

Jandourku, ty mluvíš za koho? Proč používáš slovo my!? Za koho to mluvíš? Ty jsi dělal nějaké referendum. Co to kvete v této zemi za floutky!? Tak buď jsi chlap a napíšeš: já mám názor jiny! Nebo buď sticha!? To tě nenaučili, že nelze, beztrestně muvit za ostatní!?

1
Před 14 dny
Ervin Posvic

No za vás určitě nemluvil, pane, můžete být úplně v klidu a nechat se ve volbách koupit za párek s hořčicí...

2
Před 15 dny

Takového slabomyslného exota jako je Rajchl aby pohledal, snad jen "lídři" JO! a Stačilo! se mu můžou v hlouposti rovnat (i s těmi vykřičenými vykřičníky).

30