Bohužel i já jsem naletěla tomuto obchodu. Nikdy neplatím zboží předem u eshopů, které neznám. Asi jsem byla unavená, že jsem zbrkle objednala troje šaty celkem za 2.000 Kč a zaplatila předem. V ten moment jsem si uvědomila chybu a podívala se na recenze, což mě samozřejmě nepotěšilo. Okamžitě jsem kontaktovala obchod, že chci odstoupit od kupní smlouvy a ať mi vrátí peníze. Na to mi bylo odpovězeno, že to bohužel není možné, takto to mají údajně v jejich podmínkách. Obchod jsem se snažila kontaktovat ještě několikrát, pokaždé odpovídají nesmyslně a peníze vrátit nechtějí. Objednala jsem 12.6., první šaty mi přišly v půlce srpna, druhé šaty dnes 12.9. a třetí snad ani už posílat nemusí. Jsou to tak ohavné hadry, že s tím můžu jít maximálně vytřít podlahu, ani na zahradu bych si to nevzala. Rozhodně nedoporučuji nikomu, jsou to podvodníci.
Ano, jsou to šmejdi, o tom žádná. Doporučuji postupovat podle návodu na D-testu - poslat jim po 30 dnech Výzvu k doručení zboží a za dalších 10 dnů Odstoupení od smlouvy s poukazem na porušení občanského zákoníku (§1753) vzhledem k principům ochrany spotřebitele. To, čím se ohánění, tj. že dlouhá (čti nekonečná) dodací lhůta je uvedena v obchodních podmínkách, je nepřípustné, musí vás informovat zřetelně a jasně během procesu objednávání o tom, že jde o tržiště a jaká je dodací lhůta.
To nedělají, takže se jedná o tzv. překvapivou klauzuli, kterou jste vzhledem ke grafickému a obsahovému ztvárnění jejich webu nemohli rozumně očekávat. Takže vás nemusí zajímat, že "máte jednat s prodejcem z Dubaje" a čekat, jestli zboží dodají. Pošlete jim výše uvedené zprávy ideálně do datové schránky toho českého zprostředkovatele (ushgqpu). No a pak u vaší banky požádejte o CHARGEBACK, přepošlete jim ty zprávy jako důkaz o komunikaci s obchodníkem a nakonec dostanete zpět peníze. Sice to může chvíli trvat, ale alespoň trochu jim šlápnete do úsměvu a jde o princip. Pokud zboží nakonec přece jen dojde, ignorujte to.
Objednali a zaplatili jsme Aku pumpičku a po dvou měsících se stále jen vymlouvají.Jak je možné,že ČOI tento podvodný obchod už nezakázala.Bohužel jsem si nepřečetla recenze,protože se nám toto nikdy nestalo,tak jsem si myslela pokud obchod funguje na webu,tak je vše v pořádku. A tak jsme naletěli.Včera mě přišla zpráva ,že to může trvat i 180 dní....no to si už fakt dělají srandu.Já nedokážu pochopit,že se takto někdo může na podvodech živit a má na to žaludek.
Dobrý den, přidávám se s negativní zkušeností - dodáno o 2 velikosti větší zboží, než bylo objednáno, což bylo reklamováno mailem ve 14 denní lhůtě. Ze strany joot vyžádány fotografie a ticho. Na další urgence zamítnutá "reklamace" ze strany dodavatele a zaslána adresa do Číny, že si to mám vyřídit a zboží poslat na posouzení 🙂
Vyhozené peníze, shopu joot cz se rozhodně vyhněte.
Dobry den, stejna situace jak popsala Jitka Novák, reklamovala jsem, chteli vse ofotit, pak ticho a pak reklamace zamitnuta, neodpovidejte, odeslal stroj, muzete poslat do Changhaje k posouzeni🤦♀️. Ale jak se ma clovek branit? V prvni rade klamava reklama!!! Zbozi zdaleka neodpovida vystavenemu. To uz by snad k provereni obchodu melo stacit, ne? Jsem z toho take znechucena.
Patřím k těm co také naletěli. Objednaj jsem plachtu na zakrytí zahradního nábytku. Následovala sms, že zboží je zabaleno a připraveno k odeslání a jen čeká na úhradu.
Zaplatil jsem, od té doby uteklo 3,5 měsíce a plachta nikde. Na urgence a žádosti o vrácení 2.500 reagují mejlovou odpovědí, že zboží je na cestě. Nemožnost objednat zboží na dobírku mě mělo varovat.
Dobrý den
Taky jsem si u Joot objednala a to 28.09.22 , neřekla bych, že to bylo levné, ale líbilo se mi to. Zaplatila jsem zboží a dodnes jsem nic nedostala . Ze začátku mi chodilo, že je zboží na cestě. No a teď, když jsem se dotazovala, kde je objednané zboží , tak mi odepsali, že na mé jméno a číslo objednavky žádnou objednávku nenašli. Sprosťárna.
21. října jsem objednal dětem draka. Bohužel jsem si nepřečetl dodací podmínky. Na urgence písemné i telefonické odpovídá blbuvzdorně umělá inteligence, živou duši nikde nezastihnete. Drak dorazil 18. prosince. Provozovat takovou firmu je možné opravdu jen tady. Neexistuje tady žádné ochrana zákazníka. Platíš daně, ale stát tě nechá okrádat kýmkoli.
9.5. jsem si objednala boty, které jsem i zaplatila. Druhý den přišla od „Aničky“ odpověď, že zásilka je na cestě.
19.5. mi přišla výzva k doplnění údajů k zásilce kvůli celnímu řízení, takže nevím jestli ještě nebudu muset platit nějaké clo.
Jediná pozitivní zpráva je, že zboží už je na území ČR.
Poučení pro příště – už nikdy neobjednávat z JOOT !!!!!!!
9.5. jsem si objednala boty, které jsem i zaplatila. Druhý den přišla od „Aničky“ odpověď, že zásilka je na cestě.
19.5. mi přišla výzva k doplnění údajů k zásilce kvůli celnímu řízení, takže nevím jestli ještě nebudu muset platit nějaké clo.
Jediná pozitivní zpráva je, že zboží už je na území ČR.
Poučení pro příště – už nikdy neobjednávat z JOOT !!!!!!!