Pište hlavně pravdu a ne propagandistické lži!!! Pokud jste nevyrostl na venkově, v přírodě,
nevíte co je zemědělství, tak se zavřete v paneláku a čtěte si Budulínka...
Měl jsem možnost v roce 1988 jezdit každý den do Líšně kolem tehdy fungl nové spalovny a Zetoru a těch traktorů tam stály odstavených desetitisíce. Každé volné místo kolem fabriky bylo využito jako odkládací plocha. Takže výroba hlavně "na sklad".
Export revoluce byla drahá věc, každý chtěl Zetor zadarmo a nebo skoro zadarmo a tak stát dotoval a vyvážel . . . .
No vidíte pane Fišere i vám posloužil traktor a i ti komunisti k propagandě.. Možná dostanete v tomto předvolebním čase za ten počin přidáno.
Po II.svět., válce se vyrábělo v Rakousku, Německu spousty traktoru bez boudy, zcela běžně se startoval klikou a že někdy pršelo? Vždyť v 60-sátých letech, se ještě v zemědělství používalo spousty koní a dobytka do povozu a nářadí a koně také neměli boudu a na kdo ji vyžadoval, dodala továrna Zetor Brno, traktor s boudou!!!
Spíš by jste měl psát slávu našeho Českého traktoru, který se vyráběl a byl obrovsky žádán do celého světa, kde jezdí do dnes a Zetor Brno nestíhal vyrábět.
V naší zemi, po obrovské tradici výroby traktoru ZETOR už nám vše díky Jondýýýru skončilo a zůstali nám jen trpké a hořké vzpomínky...
Dohledejte si historii Českých traktorů ZETOR a budete zírat, co tahle malá zemička, díky pracovitým lidem vyráběla a nad čím žasl celý svět...
Ten komunistický Zetor, jezdí dodnes ve Švédsku, Norsku, N. Zéland a dalších zemích.Pisalku, co vy nato?
Měl ho můj děda a jako kluk jsem s ním jezdíval také, jinak bezproblémový stroj od slavného Zetoru.... Ale zde jde asi především o zmínění se komunistů a jejich propagandě, jak vidno dle dodaných not k tomu....
Měl ho děda? Zřejmě také ukradený do JZD, že?
Jako jediní v okolí jsme jej měli ale jen chvilku, pak přišel komunista a ukradl ho jako všechno ostatní.
Jo, to jsme ještě byli v lecčem nejlepší na světě, až v poslední době de "podařilo" světově proslulé Zetory vytunelovat a nechat zkrachovat. V té době byly asi nejlepší na světě. A takových výrobků jsme měli víc, teď už máme jen samé montovny cizích fabrik.
Ách jo autore proč píšeš co bylo před nějakou dobu piš co je tedkom co vyrábíme a vlastníme a jaké to je kvality,autore nenapadlo té třeba že každá etapy mají svůj přínos i konec třeba je to tak i s zelenou politikou i s EU a co myslíš když by nastalá nějaká přestavba v EU po jakých strojích by byla poptávka.....ti to řeknu po těch našich
Na to by mu lidi neklikali a nebyli by penízky.Takhle naštve hodně lidí a bude hodně penízků:-)Co klik to 4 korunky.Tak ,teď jsem mu taky přihodil:-)
Zetor je a bude ikona. Jednoduchý stroj který nepotřeboval velkou ůdržbu. Měl jsem to potěšení jezdit v Zetoru před revolucí i po ní.Nedám na tuhle značku dopustit.