Elektro auta Evropě ujela stejně jako kdysi mobilní telefony. Umíme nejlepší motorová auta na světě,ale to nám politici zakazují. Pokud budou infantilní ideologové zasahovat do ekonomicky dopadne to hodně špatně
Zrovna ti infantilní ideologové zařídili cla na dovoz vozidle z Číny, která je umí vyrobit podstatně levněji než naše firmy. A s těmi elektroauty v EU opravdu ujel vlak. Jinde jsou mnohem rozšířenější a budou čím dál víc.
Takové nic nám bude vysvětlovat a radit co je správné a co ne? Ovšem lze to pochopit pokud víme o spojení s panem Farským. K tomu není co dodat, i když možná ano, hoši nic netrvá věčně.
Hlavní šance ? Auta která nikdo nechce, která ve větším množství není kde nabíjet, pro které neexistuje dostatek elektřiny atd.. ?
Celý rozhovor je s takovým zanícením uvědomělým svazákem. Inu, co jiného čekat od asistenta eurohujera Farského. 🙁
Lidem není lhostejný osud planety. Co kdyby tak Trunečkové a podobní počkali, až se technologie elektromobilů posune na úroveň, kdy dokáže konkurovat spalovacím motorům. Bez podpory, bez dotací. Lidé si rádi koupí lepší a levnější auto. Jen tahají pomocí daní z lidí peníze a rozhazují je na projekty, které nefungují (zatím). Kdyby ty peníze alespoň končili v EU, ale všechno jde do Číny (tepelná čerpadla, elektronika, solární panely, díly pro elektromobily,..). Mám pocit, že celý Brusel je pod vlivem čínských lobistů. Je přece jednoduché formou daní znevýhodnit dovoz (v USA to umí do týdne) a podpořit tím domácí výrobu.
Ta technologie tu nebude ani za sto let....
Spousta tlučhubů se tu už rozčiluje, ale faktem je, že spalovací motor používající jakékoli palivo na bázi uhlovodíků, není za současného a hlavně budoucího stavu světa udržitelný. Problém není jen pouze motor, ale to co spaluje a vypouští. Pokud by se přešlo na spalování třeba vodíku, tak jo, jsme v cajku, voda je přeci lepší odpad než oxid uhličitý, o dalším bordelu, co se spalováním ropných paliv vypouští, ani nemluvě.
Až budou vyřešeny problémy s nabíjením milionů EV, ekologickou likvidací baterií a jejich bezpečností při nehodách, dojezdem pak budete mít pravdu. Ale dnes nebo za pět let je to scifi. Klasická auta jsou a budou ještě HÓDNĚ dlouho nenahraditelná!!! A ty vaše emise?? Kolik emisí dnešní normální auta vypouští?? Kolik před deseti lety?? A kolik emisí vznikne při výrobě a provozu EV včetně baterie?? A kolik vznikne emisí při výrobě a provozu klasiky?? Jaká bude zátěž na životní prostředí při likvidace EV a spalováku?? Nemusíte být jen zaslepený zastánce EV!! Porovnejte si data a pak piště příspěvky.
Souhlasim ze elektro je jasna budoucnost, nesouhlasim ale ze prechod ma bejt takto tlačen pres dotace a zakazy. Elektroauta si musi proste prirozene najit cestu na trh, lidi casem sami uvidi zda je pro ne EV vyhodne a poridi si ho, a komu nevyhovuje mel by mit furt moznost koupit si spalovak.
Souhlasím s Vámi. Ať chceme nebo ne, tak elektroauta jsou budoucnost. Ovšem přílišné protlačování v současné době je jednak drahé a také vyvolává zbytečný odpor. Pokud se místo protlačování nákupu vrhne více na vývoj a zlepšení těch vozidel a nabíječek, tak se prosadí samy.
Trunecka spadl na hlavičku a blouzní. Elektroauta nikdo nekupuje tak proč je vyrábět! Pokud je automobilky budou vyrábět tak zkrachují. To je jasné už dávno!
Aha další chytrolín bez technického vzdělání a bez chuti pracovat a pěkně si sedět v europarlamentu jako bezvýznamný tajemník bezvýznamného politika pana Farského.
Kdo tam to ucho poslal? Dobré (tedy spíš něco nového) nevznikne tím, že se zakáže špatné (staré). Funguje to obráceně, tedy když vznikne něco nového (lepšího), tak se to prosadí na úkor toho starého. V minulosti to tak spolehlivě vždy fungovalo. Zakázat (zrušit) to špatné (staré), když ještě nemáme to nové, vede k tomu, že nebudeme mít nic. A to také spolehlivě funguje. Třeba elektická soustava bývala stabilní a elektřina za rozumnou cenu, než se zavřely JE a uhelky, za které jaksi ještě náhrada není.
Trunečka, Farského podržtaška snad nemůže mít názor, který by bylo vůbec vhodné zveřejňovat. Bude to týpek, co se bude chtít hodně rychle vyšplhat nahoru řvaním vět, které chtějí v Bruseli slyšet. Neměli bychom ve volbách dovolit se takovým ouchcapkům rozpínat.