Elektroauta jsou na nejlepší cestě k zániku....Elektrické dodávky a kamiony odkryly jasný fakt,že tudy cesta nevede. Záchranné složky a armáda už usiluje o výjimku.....
Trunečka poručí větru dešti a pak odejde na smetiště dějin....
Elektroauta nejsou konkurenceschopne, proto se neustale protlacuji podpory a dotace. Elektromobily jsou zatim vyhodne jen pro omezenou cast trhu a tomu by melo odpovidat jejich rozsireni. Ale tim, ze je silne zvyhodnuji statni instituce, pokrivil se trh.
Pokud jsou ekektroauta hlavní šancí průmyslu, tak možná jedině k bankrotu. Vyjadřování těchto nýmandů, kteří maximálně poznají vařečku na vaření a nikdy nepoznali fyzickou práci, nemá smysl poslouchat, na tož o jejich výrocích psát.
Stačí se mi podívat v jakém oblečení se fotí a je nad slunce jasné, kam to má hozené. Asistent by se němel ve svém vlastním zájmu veřejně vyjadřovat k europoslanci. Tak zní základní premisa. Jak se chce EU na něčem evropsky domluvit, když se asisent naváží do poslance?
Milé CNNPrima News, nemohli byste příště udělat besedu s paní uklizečkou co jim vytírá kancelář a záchod? Jak se jí tam pracuje a jaké má názory a tak.Rozhodně by to bylo neméně přínosné jak tady pan Trunečka.
Vydávat něco, co v běžném provozu významně selhává v mnoha aspektech, za šanci průmyslu, může buď naprostý pomatený pošetilec a nebo cílevědomý a nebezpečný lhář. A to, že Turek je Turek, s tím nemá nic společného 🙂
Rychlost a zmiňovanou konstruktivnost EP bych určitě neviděl jako výhodu. V případě EP platí, kdo nic nedělá nic nezkazí.
Pokud to není konkurenceschopné, tak proč v Německu lidem dávali peníze, když si koupili el auto?
Soudruhu, melete nesmysli.
A pan Trunečka hájí něco, co skoro nikdo nechce, a bez dotací je prakticky neprodejné.