Jaká past na řidiče? To by jsme potom mohli říct o každé dopravní značce a každém paragrafu z dopravního zákona, že to je past na řidiče. Je tam jasná dopravní značka, že je to silnice pro motorová vozidla.
Vy musíte být ten nejdokonalejší a nejpoctivější člověk na světě. Gratuluji
Tak modrá značka která říká že je to úsek silnice pro motorová vozidla je dost velká a už je tam minimálně 15 let tak nevím co si kdo stěžuje.Neznáš značku zaplať.Já tam jezdím dost často a dost dlouho a značka je dobře vidět.
To máte pravdu , ale je to k zamyšlení proč to není dálnice kde je stále rychlost 130km/h. Stejně jako na této silnici v opačném směru - na Prahu kde dálnice končí v Jílovišti a ze 130 km/h je 90 km/h a pak ještě 2x snížená na 50km/h. Tady se draze staví vysokorychlostní silnice a pak se na nich nesmyslně snižuje rychlost - kde je ta smyslnost o plynulosti provozu a nehledně na to jaký to má dopad pro životní - brždění a pak následné rozjíždění není úplně dobré pro ovzduší.
Vážení, na videu, který uvedla CNN News, je ihned na jeho záčatku značka doporučená rychlost 110 v delce 4 km. tzn 4 km před koncem dálnice. Když si řidiči myslí, že je tam jen tak pro "srandu králíků" tak pak platí. Takže z tohoto pohledu komentáře všech odborníků i politiků jsou naprosto mimo. Nedodržuješ zákon platíš. Nic jiného na takové rádoby řidiče nic neplatí. A o kdo píše o plnění kasy, tak nemá žádný pádný argument. Má dodržovat zákon i když si může myslet cokoliv o nevhodně umístěných značkách. Není na něm aby si rozhodoval, jestli bude respektovat značku. Když ne a je chycen, tak zaplatí. Co je na tom k diskusi?
Již dávno nejde o bezpečnost, dnes jde jen o vybírání peněz na zalátání děr v obecních rozpočtech. Tak proč si nepřilepšit.
Odkaz
Ta stodesítka je tam už 25, nebo více let. Už si na ni mohli řidiči i zvyknout.
A je to označené značkou IZ 2a silnice pro motorová vozidla.
Tak jaká past ?
Já teda nevím, ale jestli je to a byla i dříve silnice pro motorová vozidla,tak sice teď je to 110 km/h ale dva, tři roky zpět se i na silnici pro motorová vozidla jezdilo stejně jako na dálnici a to 130km/h
Co Písku brání přesunout měření ještě tam co je 130?????? Výmluvy, a hloupé, milí peněz chtiví úředníci. To budou panečku prémie, co?
Samozřejmě rádoby mravokárci budou říkat, značka tam je, tak jezděte pomalu ap. Ale právě o tom píši. Cílem by měla být ve smyslu zákonů tzv. "dobrá správa" a nikoli líčení nesčetných nástrah formálně určitě podepřených, ale v praxi nepochopitelných, měření na rovných přehledných úsecích, z kopců, na širokých silnicích dálničního typu, protože tam je nejvyšší pravděpodobnost přestupku , a ostatně jde hlavně o byznys. To vede k tomu, že strachy šílení řidiči sledují jen tachometr namísto provozu, zda-li nepojedou o 5 km více a před označením obce sešlápnou brzdu pro jistotu na 35. No, a pak tam pojede zfetovaný šílenec s autem bez TK a s vyměněnými RZ, kterého ale nechytnou.
Zásadní otázky na které by mělo ŘSD dát odpověď je, proč silnice v daném úseku nemá parametry dálnice a jaké že parametry nesplňuje a kdy bude uvedena do stavu, kdy je splňovat bude.
Splňovat je nebude asi nikdy, protože loni proběhla rekonstrukce společně s dostavbu dálnice. Tak teď do toho určitě znova kopat nebudou. Ale postavili nám tu krásnou protihlukovou stěnu
.......jen když to sype. To je to samé na dvouproudých výpadovkách kde je 70 a pak jen konec 70. Proč místo značky konec 70 není omezení 50? - nebo v Blance, kde bez jakéhokoliv problému je snížení ze 70 na 50 km a je na jednom úseku. Ano, je jasné, že řidič má dbát značek a předpisů, ale zdá se mi, že je mnoho značek umístněno tak, že jsou spíš matoucí.
Omezení rychlosti je v kategorii zákazových značek, takže konec 70 je vlastně konec zákazu jet rychleji, v době, kdy se v obci změnila z 60 na 50, začala se v některých úsecích značka používat i pro dovolení vyšší rychlosti. Nemá to ale "logiku" zákazové značky, a dopraváci by měli respektovat (např. letitý problém v Bílině u Kyselky- znám to tam, ale pokud ne, bych se nachytal), že konec 70 evokuje konec omezení, nikoli, že dále je 50. Měla by být (a mnohde je ) 70 ukončena novým omezením tedy červenou kruhovou 50, ale chtít, aby zodpovědní dopravní policisté dodržovali i u nás logiku věci, to je nereálné. Kolikrát jsem silničářům napsal, že je někde dočasné vodorovné i svislé značení nelogické, často v přímém vzájemné rozporu, v rozporu i se zákonem o PnPK, a vždy mi silničáři řekli, že je to souladu s tím, jak to příslušný dopravní odbor naší policie schválil. Dokud toto u nás nikdo neřeší, může si dopravní odbor zřejmě dělat co chce, často i v rozporu se zákonem, inu Česká republika.
Ministr Kupka, po negativních reakcích, na zprávu, že bude úsekové měření na šesti, nebo dokonce osmi úsecích, prohlásil, že se bude vždy měřit jen na dvou úsecích. Ve skutečnosti na začátku nové dálnice svítí : pozor úsekové měření a to je vše. Žádné označení konce, jak je u tohoto druhu měření zvykem. Lžou, jak otevřou pusu.