Napíšu rodičům do notýsku krátkou stručnou informaci. Třetina si ji přečte a pochopí, druhá si ji přečte a nepochopí a třetí ji ani nepřečete. Jak to asi bude s několikastránkovým slovním hodnocením?
Přesně. Navíc i prvňáček ví, co znamená jednička na vysvědčení. Slovní hodnocení si ani nebude umět přečíst.
Tak tady asi stará pravda začíná vítězit.
Alespoň v tom,že kdyby blbost nadnášela,tak těch co řídí svět zbude asi pramálo.
Známka,nebo pochvala by měla být stejnou motivací,
jako v budoucnu výplata a radost z ní.
Bohužel psychologie už není v módě a z pochvalou ani finanční motivací už se nehýří ani na pracovištích.
Co je pak smutné,
že z bývalých frustrátů se mohou stát a stávají nadřízení co si myslí,
že mírným všimným si podmaní k sobě rovnou menšinu a to nejen domácí.
Menšinu,
která je schopna svou blbostí a arogancí vytvářet stejné a větší psycho většině.
Tyto přestárlé zakomplexované děti s prozatímní mocí mají stejnou bžundu ze šikany zaměstnanců,
jako jejích dnešní nehlídaní a řádně nepostižitelní zmetci co persekucí ničí vše pozitivní kolem sebe a jsou jimi a jejich potomky zneužívány i odborné lékařské posudky a to i v souladu z dávno profláknutým trestním právem.
Jednání já pan/í/ ty pan/í/ a úcta k hodnotám by mělo být prioritou a to od mala.
K slušnému chování,k respektu a k motivačnímu jednání se fackou ani známkou nikdo nedopracuje,
ale ani tím,
že se bude mládež demotivovat ústupky.
Všemožné neuvážené ústupky jsou předpokladem destrukce společnosti.
V opakování všeho dobrého může napomoci škola,
ale základem všeho i přez uspěchanou dobu ať se to někomu líbí nebo ne,
je a zůstane rodič.
Žádné známkování nemůže při dobrém vedení ohrozit pozitivní myšlení jedince.
Opak však může být pravdou nepřizpůsobiví jedinec či rodina dokáže ovlivnit okolí.
Vše je o dialogu - konstruktivní z humorem doma a nejen kvůli známkám, tvrdým konstr. nesmlouvavým na pracovišti.
Krásným slovem řečeno, že jsi hlupák !!!
Nikomu to nepomůže
Dětem to bude jedno a rodiče budou v bublině, že jejich dítko je dobrý žák, ale ve skutečnosti to tak nebude !!!
?Prostě-jednotné osnovy,pro všechny,bez diskuze a známkovat,buď něco umíš,nebo jsi méně chytrý,za 130 procent platů,130 provedené práce,už dnes vidíme kam to směřuje.Což Obecná škola,viděl bych to tak,že i v EK,by byla zapotřebí
Z čeho učitelům, obzvlášť třídním, zaplatí čas navíc, který stráví ukládáním, analyzováním, zpracováním a prezentováním výsledků vzdělávání každého žáka. Nejspíš, jako obvykle, nikoho nenapadlo, že by za to potřebovali zaplatit.
Zrušme MŠMT. VYRAZNE UŠETŘÍME a možná zachranime kvalitní vzdělání pro další generace. Nechtít výsledky je cesta do pekel. A tak to obrovská skupina bude chápat. Už nyní je to tragické.
Myslím, ze školství má jiné starosti, slovní hodnocení si může nastavit každá škola a není třeba nic nařizovat, je to úplně mimo a absolutní diletantství kam školství někteří vedou.
Rozhodně známky zrušit. Každý učitel má jiný metr a je to nespravedlivé, a ještě hodnocení podle bodů, to stejné. Je to hruza a nervy...
Co je na tom nespravedlivého?!
Nebudeme žáky stresovat a až vyjdou že školy tak se v zaměstnání rozpláčou při prvním problému. ZbB 🐟
Už takhle je spousta dětí psychicky na dně... neumí čelit překážkám.
Zrušit celé ministerstvo školství, máme z něho stres! Je vidět, ze tam fakt nemaji, co na práci. Učitelé nejsou, tak mohou jit učit oni!