1600/1600Zbývá 1600 znaků

Jsem překvapen že toto ještě někoho dokáže překvapit.

12
Před 2 roky

Dříve porcovali Medvěda a v pidi vesničkách vznikaly tenisové kurty, za Babiše zase nové silnice tam kde podniká, tak proč né dotace pro bohaté jedince co si kupují Teslu 😞 A pak se musí nejlépe umřít než aby stát zajistil odchod do důchodu třeba v max 60 létech 😳 Francie stojí na nižším čísle než 68 a u nás "no ono to nějak dopadne" . V 48letech se zdravotními problémy nemáte šanci sehnat žádnou práci ale kdyby jste vynechali byť jedno sezení na pracáku tak platíte i zdravotní pojištění a nikdo se s vámi nebaví že nemáte příjem. Hlavně že tam sedí x úřednic které vám nepomůžou ani s rekvalifikací když jsem zkoušel dohodnout elektrikáře 🤮 Systém naprosto k ničemu, už aby mě přejelo auto 😁

8
Před 2 roky
Josef Verner

No a co. My jsme si u Brna postavili golfové hřiště. Občané musí relaxovat. Jen tu dálnici na Mikulov, nebo Svitavy nějak nemůžeme dotáhnout. 🙂

10
Zobrazit další reakci
Před 2 roky

Tak ono dle podmínek źískání dotace, dotovaná věc musí být po určitou dobu 3-5let udržitelnosti takto označena, z kterého programu na ni bylo přispěno. Rozhodně to není nápad vlastníka. Jinak o dotaci přijde. Ta EU je lepší než Švejk o Haška

9
Před 2 roky
Pavel Mirka

Ale pro upřesnění EU to myslela tak, že pokud v té Tesle bude po obchodech rozvážet rohlíky upečené ve vlastní reginální pekárně, tak mu přispějě třeba i na kosmickou loď.

6
Před 2 roky

EU se se svym ekofanatismem zene do zahuby- ekonomicky. K cemu nam to je, kdyz zbyek sveta si pojede dal rozumnym zpusobem a EU econesmyslne zustane stat ve vyvoji. Vyvoj se diktovat neda, ten se musi vyvinout. To ale tem pomatencum ve vedeni EU nedochazi a zbytek EU poslancu za vysoke platy poslusne zobe z ruky

12
Před 2 roky
Jaromir Simik

K cemu nam to je? no aby sa nam dezolati mohli rozculovat nad vlastnou seba-realitou.