Alternativní energetika je slepá ulička. Na to se přišlo zhruba kolem roku 1920. Pokouší se o to zas. Je to marný, je to mar.. .........
Kolem techto toxickych monster se chodilo dlouho po spickach.A nikdo s vidinou potencionalni ekologicke katastrofy ani nenaznacil.A nejake oteplovani klimatu zapomente, po tomto vas skropi zitavy dest.
Ze nebudou poměrně brzy auta jezdit na benzin nebo naftu je víc než jasne. Ze zamořují v množství, v němž jezdí vzduch karcinogeny a jiným sajrajtem, je jasne uz století. Kolik rafinerii shořelo? Tohle tupé odmítání elektromobilů je pubescentni a scestné. A pokud u nás převáží, ocitne se česká ekonomika na úrovni krále klacka.
Bateriový pohon je dobrý pouze do koloběžky, kola nebo malé vozítka pro městský a příměstský provoz. Pro dálkovou, nebo dokonce nákladní dálkovou dopravu je to naprostý nesmysl a utopie.. To by se musela vyvynout baterie s pětinásobně lepšími parametry než jsou stávající. A to se s největší pravděpodobností nepodaří- alespoň ne v tomto století...
Myslím ze tady to nikdo nechce slyšet, nehodí se to zde do krámu..... ALE.... V Austrálii HORELO v bateriové úložišti a to 1 megapack ze 40......
A mimochodem je už uhaseny...... Takže bych to úplně nehrotil.... Ja jen za dnešek cestou do a z práce slysel v rádiu o 2 požárech aut.... A to jsem to poslouchal jen 3 hodiny
Jenže normální benzínové či naftové auto uhasíte běžnými prostředky za pár minut elektromobil nikoliv. No vaše informace jsou zjevně jen z poslechu rádia.
Elektromobily jsou doslova časovaná bomba - uhasit hořící baterie jde jen tak, že se na týdny ponoří do kontejneru s vodou, nebo se na týdny zakopou pod zem kde se nechají dohořet. Když začne elektromobil hořet na ulici, tak si s tím hasiči výše popsaným způsobem poradí, ale zamyslete se nad tím, co se stane, až se baterie byť jednoho elektromobilu vznítí v podzemních garážích bytového domu, nebo hůř v podzemních garážích obchodního centra jako je třeba Chodov, Smíchov a pod. Podzemní garáže jsou sice vybaveny automatickým hasícím systémem, jenže ten je schopen uhasit jen požár konvenčního benzínového nebo naftového vozu - požár elektromobilu ani omylem. Vytáhnout hořící vůz ven nepůjde, protože mají podzemní garáže tak nízký strop, že tam vjede osobák, nebo menší dodávka, ale těžká technika rozhodně ne. Požár se v takovém případě rychle rozšíří na okolní vozy a lidi co se v centrech nachází budou rádi, když se jim podaří včas utéct, než se prostory zaplní jedovatými zplodinami... Elektromobily, elektrokola či jiná bateriová zařízení hoří neustále a je jen otázka času, kdy se to stane v nějakých podzemních garážích a bude to fakt ošklivé...
Takže pokud je Tesla a její technologie + elektromobilita poloviční mrtvola, tak AutoForum je dávno mrtvá zapáchající zdechlina. Miler a Poklopec, to je dvojka.
Ale maji volant pevne v rukou .a neni to volant z tesly tak k tomu maji i zbytek auta ..
Ne, že bych to někomu přála, ale pokud nebude ještě hůř, tak to svinstvo nebude vidět a budeme dál poslouchat nesmysly, že elektrifikace a solární panely zachrání planetu. Taková blbost - vždyť už si všichni musíme uvědomit, že to je všechno jen pro velký prachy. Jak jinak, papaláši si cpou kapsy a vymývají lidem hlavy!
Jak se zdá, přírodu holt nepřečuráš a když ano, tak si zamočíš kalhoty...:-)
Těch úložišť shořela už celá řada, plus další se musela odpojit proto, že v nich začala stoupat teplota. Někdy před kovidem to mělo být asi sedmnáct případů na celém světě za rok. Dnes je takových úložišť násobně více a také jich bude násobně více defektních.
Ale o tom se nepíše, není to korektní k oficiální doktríně.
Auta na plyn nesmějí do patrových a podobných garáži. Elektrikáři nemaji zaracha. Až tam tento krám blafne, to bude horor.