Výborně! Srovnejte to teď, kdy je elektřina výjimečně drahá! Za čtyři roky bude mnohem levnější a bude to vycházet jinak.
Pokud má někdo fix z období, kdy byla elektřina drahá, tak ano. Lidé, co jsou na spotu, si určitě tohle nemyslí. Mrkněte na víkendy, možná budete překvapený. Odkaz
Rád bych viděl srovnání prodej Dacie se spalovacím motorem po 5 letech
A prodej Dacie elektro po pěti letech jestli je vůbec elektro auto jako ojetina prodejné
Můžete to udělat u 4 roky staré Škody CityGo, která se stejně jako Dacia snažila být dostupný elektromobil. Benzínová v nejvšší výbavě v roce 2018 stála 294 900 Kč (Odkaz), elektrická v základu 429 000 Kč (Odkaz ,ale ten základ je asi mínus srovnatelný a má např. asistent jízdy v pruzích, který topová benzínová veze nemá, naopak chybí třeba tempomat...). Berme tedy auta z roku 2019 aktuálně dostupná na sAuto. Beznínová s 50k km najeto za 239 tisíc (Odkaz), elektrická se stejným nájezdem je za 419 tisíc (Odkaz). Z toho vychází ztráta hodnoty benzínové 19%, ztráta hodnoty elektrické 2,4%. A to jsem vzal nejdražší benzínovou ročník 2019 s nájezdem 50k km a nejlevnější elektrickou ze stejného roku se stejným nájezdem.
To je jasné každému,kdo musí počítat každou vypuštěnou korunu.Teď záleží jen na tom,kdo počítat nemusí a jestli se to jen pro ně vyplatí vyrábět.
Miler a Prokopec známá dvojka, aspoň si sedněte do auta a pak můžete psát ty vaše nesmysly.
Z článku jsem pochopil, že to testovali v Německu?
Prostě elektrodebilita.
Elektro šmejd...
Nesmyslná ideologie.
Autoforum je k smíchu
Tento komentář byl smazán uživatelem.
zrovna vybrali snad nejhorší elektroauto a fakt povedený mini spalovák 😄 zkusil bych třeba up a e-up
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Případně pro 2 velké psy a jednoho menšího dospělého😉