1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 1 rokem

Ufňukaní umělci prosím nefňukejte nad rozlitým mlékem z konve, do které jste umyslně vrazili.....

97
Před 1 rokem
František Štván

Ať napíše kolik má chalup a bytů a kolik si připlácel na důchod když vydělával velké peníze.

21
Před 1 rokem

Na to plati jednoduchá rovnice má dáti = dal.. pokud dostával penize na ruku a neodváděl daně, nemůže čekat velký důchod. Na druhou stranu měl by mít našetreno..

124
Před 1 rokem
Radka Froncová

Důchod se nevyměřuje podle odvodů daní, ale ze sociálního pojištění. Pokud si pan Mahdal a jemu podobní neodváděli na sociálním pojištění i procenta z příjmů za filmy a další uměleckou činnost, pak si ten nízký důchod v plné míře zavinili sami.

Nikdy jsem neměla takové příjmy jako on, ale důchod mám o dost vyšší - proč asi?

15
Před 1 rokem

Pokud někdo pracuje jako OSVČ, platí nízké daně i sociální pojištění - ale musí si uvědomit, že ušetřené peníze má investovat a ne prožrat. Takže samozřejmě pokud si nespoří a nic si neplatí, má nízký důchod.

A na okraj. 45 000 Kč čistého mu umožní jakž takž život na úrovni? A co "normální" pracující? Ti se ani při průměrném platu této laťce nepřiblíží. Tak trohu mi to připomíná tu pohádku, co si měli žáci prestižní školy vymyslet. Jedna dívka začala: "Žili byli chudí rodičové. I jejich sluha byl chudý, i jejich kuchař byl chudý a i jejich řidič byl chudý...."

48
Před 1 rokem
Roman Šubrt

Jak jste přišel na to, že OSVČ platí nízké daně i sociální pojištění? Že by metodou profesora Palceva (vycucáno z palce)?

6
Před 1 rokem

Herci naříkají nad nízkými důchody, ale kolik odváděli na sociální? Zřejmě minimum a to při svých více než nadstardatních platech! Ale kupovat nemovitosti v Itálii, Španělsku i jinde, na to mají. Jak jenom je mně jich líto.

71
Před 1 rokemUpraveno