1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 měsíci

Kdepak asi soudruzi v Německu zase dělají chybu? Úvaha se narodila v nějaké zelené makovici, ne u odborníků. Auta starší 10 let v provozu toho moc nenajezdí, jejich kilometrový nájezd je většinou malý. Proto je takové rozhodnutí hloupost.

38
Před 3 měsíci
Ladislav Rys

Tchán má 16 let starý auto. Od novoty s ním najel 45 tisíc. Podle ekologů je dobrý ho sešrotovat a vyrobit nový s obří baterkou. Aneb když se k moci dostanou největší pomatenci.

46
Před 3 měsíci

Nic jiného než lobbing nenažraných českých majitelů STK, nikoli němců, jak se uvádí. Z logického hlediska proč by to němci požadovali, když ty stará auta kupují češi, slováci, bulhaři, rumuni a podobně?

41
Před 3 měsíci

Problém je jinde, státy se musí zbavit spalováků kterých je po celém světě už tolik že se nové prodeje propadjí. Na automobilovém průmyslu se podílí ve světě několik milionů pracovníků kteří by přišli o práci. Proto je třeba auta obměnit za něco jiného čemu se také bude říkat auto - třeba e-auto. Jednoduše ale spalováky zakázat nejde, proto si politici vymysleli green deal, bezpečnost provozu, bezpečnost obyvatel a jiné voloviny aby se těch spalováků zbavili. To že jim to pořád nefunguje je věc jiná. Proto se snaží v nevhodnou dobu protlačit e-auta násilím a pod falešnou znělkou. De facto záleží na lidech v jednotlivých státech jak s těmi politiky zatočí. Problém je ale v tom že lidé mají strach se na aktivních změnách podílet. Kapitalismus je drží ve strachu pod krkem. EU je prostě metla lidstva a vede nás do záhuby.

11
Před 3 měsíci
Petr Ondráček

Proto všichni politici jezdí v BMW,nebo Mercedesech,ta jsou nová a ekologická.A Layenová líta třista km elektrickou stíhačkou.

3
Před 3 měsíci

Už ať se rozpadne celá EU a bude klid od těch zelených bláznů, koukají jak jenom tahat prachy od lidí sebranka jedná nenažraná

110
Před 3 měsíci
Zdeněk Jirko

Jsou to Američtí špioni,kteří nám všem škodí.

Před 3 měsíci

Jedině dát úředníkům v Bruselu obvyklé platy na 10 let, ať pochopí o čem to tady na Zemi je. Samozřejmě by bylo nejlepší pro každého autonomní elektroauto a elektřina z fuzniho reaktoru, ale to asi nepůjde. My si v EU budeme dělat peklíčka a naschvály a zbytek světa to fosilem do atmosféry nakouří za nás. Je to jasné každému.

17
Před 3 měsíci

No ono to v tom Německu de vše do kopru,tak už jim začíná všem hrabat v palicích.Zacina to být stát hloupých a ještě hloupejsich.Madam Merkel je asi nakazila všechny nějakou davovou blbosti.Nemecko mělo vždy od války dobré renomé,ale teď je z nich Absurdistan větší než my.A to už je na pováženou.😁

9
Před 3 měsíci

A kdo nám dá na nové nebo novější auto? Chyba je jinde mám 20let nafťáka a funguje dobře nečoudí a emise pod stanovenými hodnotami.Jak je možné že jezdí daleko novější za kterými není ani vidět .Takže to bude zase jen bič, aby se prodávaly Elektrické nesmysly za přemrštěné peníze jen aby jsme se zavděčili dementům kteří ničí evropu.

6
Před 3 měsíci

Přestaňte strašit lidi....pak z článku vypadne že je to studie v Německu a ty naši šašci o to ani neuvažují. Otázka je kdy se toho nějakej chytne? Jestli to zavedou tady, tak je to prach sprostá buzerace....a další tahání peněz z lidí. Protože Raichu nesaháme ani po kotníky.....

21
Před 3 měsíci
Jakub Tůma

Tak náš ministr Kupka má v hlavě slušně vyme... Naštěstí tam asi za rok už nebude.

1
Před 3 měsíci

Kdyby byly pravda ony bezpečnostní a ekologické důvody, tak by postačilo absolvovat STK podle ujetých km. Auto, které stojí v garáži pouze jako pohotovostní, nebo pro 1x za týden cestu na nákup, nebo k lékaři, nic neznečišťuje. Stejně tak mohl být evidován nebo řízen případně zatížen emisními poplatky nákup paliva. Protože znečištění se přímo odvíjí od jeho spotřeby. Jenže touto spravedlivou cestou se nikdo problém ani nesnaží řešit. Takže jde zase a jen pouze o obchodně - technologický lynč a útok proti základnímu právu vlastnictví a užívání věci.

Před 3 měsíci

16 let je nesmysl. Starší auta než právě těch 16 vidím zcela výjimečně, jinak vše novější. Aby byl takový průměr, musely by jezdit auta z devadesátek. Problém bude bordel v registru, kde jsou ještě auta, která dávno nejezdí. Jenže to je problém opět milého státu.

1
Před 3 měsíci
Jan Brezina

Jezdí ještě mraky jedničkových ovcí, Fabií to jsou dnes všechno 20-25 let stará vozidla. Je hlášeno mraky tereních aut z roku 90-2000 což jsou 30 letá auta atd.atd. On ten průměr toho stáří je to stejný jako průměrný plat😉 a nic moc to neříká. Jen by mě zajímalo jestli je tabulka stáří aut a co to je za auta. Sám mám offroad z roku 98 a BMW V12 z roku 95. Najede to ročně pár km a hodnota jen těchto aut stoupá.

1
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt