Proč teda nedají povinnost absolvovat STK podle najetých kilometrů?
Jestli majitel najede 2000km ze starým autem,jistě nenadělá tolik ekologických škod jako majitel třeba 5letého s nájezdech 40000....
Protoze na chudý musi byt přísnost. Jen bohatší maji auto bez DPH, na firmu z nezdaněných peněz, benzin na firmu a jeste dotaci na nove elektroauto z daní chudých. Staci srovnat podminky,kdy alespoň koupě bez DPH by pomohla, vsak jim stat zdanil vyplatu řádně a pokud chce podporit ekologii, tak zde by nemusel ani davat dotace.
Zákazy,příkazy,nařízení,lítání po úřadech.Blíží se doba dokonale zregulované společnosti.Většina lidí bude závislá na státu.Je to naprostý hnus a Brusel k tomu z velké části přispívá.
Tato buzerace bude trvat a zesilovat do té doby, dokud si to občané nechají líbit a dojde jim trpělivost s nenažranými elitami. Obyčejní lidé mají velkou moc jenom si to neuvědomují.
V Česku máme stará auto, protože nás to baví. Každý má na účtu milion, přesto o víkendech flikuje dvacet let starou káru, aby měl čím v pondělí odjet do práce. Stačí vyslat jasný signál, slovy jednoho profesora, a do roka si všichni poběží koupit novou předraženou Škodovku. Kdyby měl náš národ tolik peněz v kapse, jako naivních, od reality odtržených lidí ve vedoucích funkcí, tak máme vozový park podstatně méně archaický.
Nejpozději za čtyři roky budeme již mít platy jako v Německu.Potom teprve budeme mít náš vozový park podstatně méně archaický,ne.
Mám auto s krásným motorem V8 a nehodlám na tom nic měnit. Ať se eurohujeři třeba postaví na hlavu. Auto má 19 let a každý nad tím kroutí hlavou, že by ten vek tomu autu nikdo nehádal.. O auto je pečováno a není problém sehnat jakýkoliv origo díl přímo v USA. Takže není to o stáří, ale i péči, servisu a majiteli.
Když se podívám na ulici kde bydlím, je to jako venkovni expozice muzea veteránů. To jsme dopadli. Ještě pár let a budeme zase tam, kruh se uzavře. Jen ty příkazy přicházi misto z východu tak nově pro změnu ze západu.
Spousta lidi by si nové auto koupila, jenže penize maji tak na koloběžku. Bláboly o průměrných platech nic neřeši....
Já bych si nové auto i koupil. Jenomže dneska už se auta nevyrábějí. Všechno to jsou víc počítače na kolech, než automobily. A fakt nemám náladu na to, aby mi auto vnucovalo, jak mám jet, bonzovalo či dokonce zasahovalo do řízení.
Další buzerace od EU. V Německu mají vyšší příjmy a tak si mohou dovolit auta dříve obměňovat. U nás hlavně důchodci na vesnicích auto potřebují k samostatnosti. Kdy již konečně dají pokoj lidem a nechají je žít bez buzerace novými zákazy?
Já bych si klidně koupil hned nové auto ale s 25 tis. za měsíc a v dnešní době nákladů a výdajů nemožné
Tenhle napad je nesmysl a neni to vubec o bezpecnosti,ale zamerem je ozivit obchod s auty a pomoci automobilkam s prodejem.
Muze byt i stare auto bez zavad,pokud se o nej majitel dobre stara.
A vzhledem k tomu,ze je dnes spousta novych aut,ktera neprojdou ani prvni STK po 4 letech,tak nevim,jak chteji toto resit.Ze by si lide kupovali nova auta kazdych 5 let?
A nebo at rodinam pomuzou a prispeji nekolik fesitek,spis stovek tisic na nakup noveho vozu
Opět útok na peněženku.
Když by STK pro známé a za úplatu nepouštěly na silnice i vraky, nemusí úředníci vymýšlet další důvod, jak kasírovat řidiče, i když pomatenci Green dealem by vymysleli jinou tupost.
Je to jen buzerace motoristů, kteří na nová auta prostě nemají peníze. Řešením by byly dotace pro majitele starších aut tak aby si je mohli koupit i lidé s nižšími příjmy. Současné ceny aut jsou pro velkou řadu řidičů nedostupná a tak stárne i vozový park a svádí se to na bezpečnost a ekologii.
Trestat lidi za to, že musí mít ke svému živobytí auto pokutami za levná auta je zvrhlost. Kdyby se ekologové víc zasadili za výrobu levných a jednoduchých aut bez elektronických hračiček, popřípadě politici více využívali dotace na jednoduchá auta místo toho aby dotace zneužívali na podporu kde čeho, podpořili by tím domácí výrobu, mobilitu pracovní síly a především ekologii.