OK není KO pane redaktore. KO je pouze ČSA.
Imatrikulace OK je označením letadel registrovaných v České republice a třeba Smartwings stále žijí. A samozřejmě kvanta letadel patřících aeroklubům, firmám i jednotlivcův v ČR.
Takze lety s oznacenim OK budou dal litat s oznacenim OK?
Tak skoro všechny české podniky jsou fuč.Vše jsme rozprodali za babku nebo nechali zlikvidovat.Nic nám nepatří, jsme cizinci ve vlastní zemi!!
Hezký blábol. Vám nikdy nic nepatřilo a nemohl jste ani nikdy nic rozprodat.
Jinak českých a prosperujících firem je docela dost.
Jinak mně toho patří celkem dost a v téhle zemi žádným cizincem nejsem.
Od roku 2005 bydlim v Srbsku.
Srbske aerolinky byly taky "na odpis". Srbska Vlada je prodala Etihadu s podminkou, ze dale budou fungovat jako Air Serbia. Vse funguje. Od studny bez dna se stalo "zalata slepice". Neni bez zajimavosti, ze Generalni reditel Air Serbia je Jiri Marek - manazer z CR, ktery ma v Srbsku neuveritelnou reputaci. Skoda, ze Cesko neslo podobnou cestou. Je ostuda nechat zkrachovat pate nejstrasi aerolinky sveta.
Neni ostuda je prodat silnejsim, je ostuda je "odepsat"! Kazda zeme by mela mit svou vlastni leteckou spolecnost.
no naše vláda umožnila nějakému Tvrdíkovi, aby zajistil, že ČSA padne.
No na druhou stranu to nejsou první aerolinky, které krychly. Padla kdysi největší letecká společnost Panam, nebo i velmi kvalitní Swissair(s těmi jsem v březnu 89 letěl do NY).
Je mi to líto, že ČSA jsou už minulostí, je mi líto, že naše námořní plavba je už minulostí, je mi líto, že Československo je už dávno minulostí, atd., atd. Je spousta věcí, které byly nedílnou součástí našich životů a je to všechno pryč. Bohužel, kdo by si to kdysi pomyslel, čeho všeho jsou určité skupiny lidí v tomto statě schopny. Bohužel...
Tak nemáme moře, takže námořní dopravu fakt mít nemusíme, to že není Československo jsem rád, vůbec jsme neměli být nikdy dohromady, ČSA je mě ovšem líto.
Proč to takto dopadlo? Máme šikovné lidi. Piloti patří mezi světovou špičku, což dokládá to kolik jich létá u jiných společností po světě. ČSA byla prestiží značka s tradicí. A stačí aby jen kamarádíček Milouše, Tvrdík dostal pod palec, tehdy ještě ziskovou firmu a je vymalováno. Z jeho terapie už se ČSA nikdy neprobrali. Teda jestli za tohle by neměl být kriminál, tak už nevím za co jiného :-(
Tvrdík a socani jsou hrobaři ČSA , nic si nezadaji s těmi ostatnimi lumpy z ODS, Lidovci, Piraty,Stan, Top09. Jsou to hrobaři Českého národa. Rozkládat, privatizovat, tunelovat, hlavně at máme koryta plné a po nás potopa. Zavřít by je měli všechny.
Máte svatou pravdu,je to dobytek,co nám vládne,já jsem fanoušek letadel,strašně jsem to včera prožíval a brečel jsem jako malý kluk!
Stejně jako ČSA skončila italská Alitalia v roce 2021 (založená 1946) a třeba švýcarský Swissair už v roce 2002 (založený 1931). Těžko podezírat Švýcarskou konfederaci, že nechala padnout prosperující firmu. Chceme létat levně, bez zavazadel a bez doprovodných služeb, tak co se divíme, že nízkonákladové aerolinky přebírají v oboru otěže? Tím se však rozhodně nezastávám Tvrdíka, který dostal post ředitele v ČSA jako trafiku od Miloše Zemana (u kormidla byl tehdy Paroubek) a dopadlo to jako všechno, na co socialisti nebo komunisti šáhnou (ať už pod hlavičkou ČSSD, SocDem, ANO nebo Stačilo).
Přesně tak.
Za dob mých studií jsme z Ostravy do Prahy místo otravného na stojáka drncání vlakem létali s ČSA. Vlak stál se studentskou slevou necelou 50tku, letadlo v sobotu ráno 80. A bylo to i dobrodrůžo, převyšující i ty nejdivočejší atrakce na Matějské. Zvláště se samolotem pasažérskim JAK 40.
Kde jsou ty časy, že socane číňane Tvrdíku?!
Přesně. Praha - Bratislava taky .
Vlastně vše co malo historii a bylo české se prodalo,nemá cenu nad tím brecet nevrátí se to zůstane nám to jen ve vzpominkach,vždyť celá naše vláda je skorumpovana
Za tímhle musíte za Zemanem a jeho kamarádem Tvrdíkem...chápu, že jste si zvykl házet všechno na vládu, včetně Babišem způsobené inflace, ale prostě nemáte pravdu.
Takže co nám ještě zbylo. Před tím to bylo loďstvo, Poldovka, strojírny, textilky, zemědělství a teď letectví. Na co tady ti nýmadi sáhnou je pryč. Zůstanou tady zahraniční dělníci a migranti, kteří dorazí to zbylé.
Buďte rád, že jsou tyhle prodělečné podniky pryč, alespoň vám zbyde na důchod.