No to musíte nabíjet proudem z neobnovitelných kolektorů na jedničce bonitě půdy a z nerecyklovatelných vrtulí. Pak to někam dojede. Jakmile berete proud z Dukovan, Chvaletic nebo Prunéřova tak nikam nedojedete. Auto na uhlí nebo uran nejezdí. To nemáte rakouský měřák který pozná co cpete za energii
Elektromobilita je zásadní krok špatným směrem. Poraďte mi, co mám pak udělat v zimě, když je mráz a vznikne kolona na několik hodin a neměl jsem už baterku zcela nabitou.
Čekám na odpověď těch, kdo to propagují.
Jo a co vám neřekli o bateriích v autech, pokud budete pravidelně nabíjet na 100% zkracujete životnost těchto baterií a pokud budete vybíjet baterky pod 30% tak je taky likvidujete...no a to se vyplatí...
A to ted neni sezona dovolenkaru po ceste do Jugoslavie. A nabijecky jsou volne. V lete se muze doba cestovani prodlouzit o dobu cekani na nabinecku.
Jako kdybych napsal. Tankoval jsem u spalováku pokaždé 15 l, zas tak zlé to nebylo.
Při představě až bude těch zelených nesmyslů registrovaných 1 000 000 zda to taky nebude zlé.
Jenom pro upřesnění,toto je vždy test nového auta s novou baterií. Udělejte test 10 let starého Leafu a uvidíme!
Jak jsem si naplánoval a to je ono, pořád plánovat kde je nabíječka,kam dojedu pořád v hlavě plánování.Ja neplánují ,Sednu a jedu kam chci.
Tankuji cca po 700 km, když to hlásí dojezd 95 km.
Jezdím pořád dálky kvůli práci, do 400km už to beru jako normální cestu, do 700km neprotestuji, nad 900km už řídím nerad, ale když se mi nechce na WC, tak to dávám na jeden zátah (kupodivu zvládnu i těch osm hodin někdy bez potřeby 😇 ), takže mám naschvál naftu s dojezdem přes 1100km - a určitě nejsem sám. Neříkám, že takových řidičů je většina, ale je nás pořád dost - čím máme podle těch chytráků jezdit za deset let!?
Takže +- polovinu toho,co píše výrobce. A tohle chtějí prodávat ?
Dal bych ty auta těm blcům z Bruselu