Moc smutné. Co se tam ale stalo, že letoun tak rovnou spadnul? Samotné zastavení motoru přeci není důvodem ke strmému pádu a každý pilot takovou situaci nacvičuje.
Bohužel je to malé lehké letadlo, s tím se prakticky nedá rozumně plachtit.
Takový tři pěkný ženský... Neskutečná tragedie. Ta chudák paní, já být na jejím místě, tak už nevím kde je nahoře a kde dole. Nedivil bych se, kdyby se psychicky zhroutila s nevratnými následky.
Nejsem odborník, ale úplně se mi nezdá, že by zřícení letadla mělo na svědomí jen selhání motoru. Jistě bylo jednou z příčin, ale tou hlavní příčinou by klidně mohla být chyba pilota, kdy se kvůli nízké rychlosti částečně způsobené nefunkčním motorem zřejmě dostal do vývrtky nebo spirály, soudě podle ostrého úhlu klesání letadla před dopadem.
Pokud by pilot s nefunkčním motorem, tedy z klouzavého letu šel na přistání na vodu, těžko by v průběhu přistání došlo k destrukci kabiny a jejímu okamžitému zaplavení, jako v tomto případě. Po přistání na vodu letadlo většinou určitou dobu plave než se potopí, mezitím by posádka jistě dokázala kabinu opustit. Ale přesnou příčinu nehody jistě ukáže vyšetřování.
Právě jsem chtěl napsat to samé. Kdyby vysadil motor, tak by takovéto letadélko v pohodě doklouzalo na vodu a pasažéři by měli celoživotní zážitek. Tady buďto zkolaboval pilot, nebo se zaseklo řízení.
Nevím, co se přesně skrývá pod poznámkou "že se letadlo dostalo do potíží". Muselo to být něco s řízením.
je to tragédie, tři zničené životy, dva co měly vše před sebou, matka aby se zbláznila .. nerada létám a do takové malé mrchy bych v životě nevlezla
Spadnout může i velká mrcha, ženská...
Zato si po téměř třech letech nevybavuji jasnou zprávu o pádu vrtulníku s Kellnerem a mnohahodinové prodlevě společnosti, která tam mohla být mnohem dřív. Jen mlžení.