2,1 tuny je docela vtipná hranice, obzvlášť když se kvůli protěžovaným elektromobilům které jsou díky bateriím tak těžké že se uvažuje o posunutí zásadní hranice v rozdělení motorových vozidel která je 3,5 tuny. Možná už dnes se spousta elektro aut do 2,1 tuny nevejde ani náhodou.
To je zase zhovadilost 2,5 tunové SUV není problém a dodávka je špatná ten
řidič
dře 12 hodin každý den a je rád že dorazí domu
SUV je primárně vozidlo pro přepravu osob. Dodávka je vozidlo pro přepravu zboží, materiálu apod. Každá firma, která má dodávky, má mít pro ně zajištěno parkovací místo. Není důvodu proto, aby řidiči dodávek parkovali na místech určených primárně pro osobní vozidla obyvatelů přihlehlých domů, sídlišť apod.. Do práce (pro vozidlo) si řidiči dodávek mohou dojet na kole, na koloběžce, autem, veřejnou hromadnou dopravu atd., tak jako ostatní, co se živí něčím jiným než řízením auta.
A co teprve kdyby zakázali parkování aut do 2,1 tuny, to by bylo místa!