1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 1 rokem

Mám kacířskou myšlenku,co třeba ty řidiče pořádně zaplatit ?

Podnikání založené na okradení zaměstnanců nemůže dlouhodobě fungovat.

Za 20 000 hrubého si budou asi muset jezdit dopravci sami.

Je to jen o penězích,kamarád jezdí v Německu kamionem,už chce být doma.Je starý autobusák a v Praze mu nabídli na autobusu 55 000 hrubého.

Takže se vrací domů a bude jezdit autobusem....

Doba levných řidičů je nenávratně pryč.

4
Před 1 rokem

Tohle zacalo okradanim ridicu za podpory vsech vlad.Vsichni vedeli,ze ridici v prepoctu hodin a mzdy se ani zdaleka nepriblizili k min.mzde.Dostali diety a i ty byly po jedno obdobi kraceny.Kdo zna reholi ridicu vi, co tahle profese obnasi.Kdo tuhle praci alespon z casti nema rad.Tak toho rychle necha.Mnozi si mysli,ze sofer si pusti muziku a kocha se prirodou.Opak je vsak pravda.Je to hodne tvrdy chleba.

12
Před 1 rokem

Vůbec to není jen o penězích .Média deleji taky vše proto aby si to člověk dvakrát rozmyslel a sedl za volant kamionů .Ono poslouchat od rána do večera chytraky na Impulsů třeba .nebo články na Novinkách číst o kamionů v levém pruhu .to vás přestane bavit ...

5
Před 1 rokem

Je to jen o penězích. Dnes má řidič na všechny hodiny plat ÚÁ uklízečky za 8 hodin. Relace mkd. Pro jiné TIR. I když TIR je úplně něco jiného, ale lidi mají rádi TIR. Já Karnet používal. Na vnitru už řidič je pod platem pokladní z Lidlu i s dietou 3000 Kč měsíčně což je těžký výsměch řidiči do obličeje neboli do face.Řidič běžný den 13-15 hodin práce, šest dní v týdnu. Proč nejdou řidiči. Na vnitru 60 tisíc Kč a na mkd 90 tisíc Kč měsíčně a řidiči budou. Ne nějaký vej mr dy díky vládám a legislativám které umožňují řidiče neplatit.

7
Před 1 rokem

Řidič poslouchá špatného dispečera jednou nohou v hrobě všude jenom čeká všichni na něj řvou ještě si musí sám naložit a za pár korun start v neděli 22:00 a příjezd když dobře pátek večer když chceš k zubaři nebo k doktorovi tak vůbec protože nemá kdo zaskočit 🤦

9
Před 1 rokem

Řidičů by bylo daleko více, jenže to by museli být placeni. Jezdí a odvádí práci za minimální mzdu a diety a až na minimum firem, které to přiznají na pásce, je vše v rámci diet, nebo ještě hůře... Na ruku a jednou je jednou není. Jak se to některým zrovna hodí....

7
Před 1 rokem

Kdyby byly jiné platové podmínky, řidičů by bylo určitě víc. Svádí se to a vše možné jen ne na tenhle problém. Někteří řidiči berou třeba i přes pásku životní minimum. To určitě není v pořádku.

5
Před 1 rokem

Je to jednoduché. Zaplaťte je. Lidí co mají řidičák je dost ale za ty peníze a kolikrát buzera... to nebudou dělat. A to samý platí o řidičích autobusů.

13
Před 1 rokem

Kamarádi, to je marný. Kapitalistu nezmenite, akorát jim cvaklo, že zabranou, už nikdo není. Sice jich to dost pochopilo, ale pozdě

4

Řidičů je dostatek, problém je v zbytečné nadvyrobě a neefektivním řízení logistiky a výroby.

1
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt