Mno, zajímavé, hlavně možnost nabíjení pomocí pantografu ale daleko více mě zajímá dlouhodobé užívání, opravdu se tento bus vyplatí (když nepočítáme dotace)? Za jak dlouho se zaplatí a pak bude i vydělávat? Vydrží baterie opravdu celou dobu provozování busu bez zásadní degradace? Bude stačit nahradit kus za kus bez nutnosti navýšit počet vozidel a řidičů kvůli dojezdu a nabíjení ( elektrika vs diesel) i když 15 minut je fofr i kdyby jen na jízdu z konečné na konečnou.
Tak to dojede 100 km? A to má být jako dobrý? Ja ujedu s busem na okraji Prahy cca 650 až 700 km na nádrž a mam to dotankovaný za 10 min. /250l). Denně Kolem 230 km, tak to budou muset mít ty busy na linku aspoň 3, místo 1 naftového, 3 řidiče a cena toho nesmyslu bude min. 2-3x vyšší nez u klasiky. Jestli toto protlačuje EK tak pověřit tajné služby, zda nepracují pro cizí mocnosti, aby poškodili ekonomiku, co poškodili ale zlikvidovali ekonomiku a nás okrádají.
Ono se to zachvilku nevyplatí ani provozovat, za současných podmínek cen energií a ještě za čas řešit baterie a věci kolem toho, nechtěl bych to ani zadarmo, jsou to vyhozené peníze !
Pro pražský dopravní podnik by stačilo technologii namontovat do námořního kontejneru, protože snahu vývojářů a konstruktérů o pěkný design znehodnotí nepovedeným podnikovým nátěrem.
Dokud nepřijdou s vodíkem tak to moc funkční nebude. Jiná města už vodíkové autobusy objednávají a Praha se vrací k trolejbusům, to je fakt peklo..... :-(
Té červené a bílé barvy jim zbylo ještě od socialismu, tak to natírají o stošest.
ja to tady napsal pred vami a za to me ten prispevek smazaly