1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 roky

Napodobit emailovou adresu přesně uměli už před patnácti lety, to se někdo probral. Že už to umí i s čísly, to není tak překvapivé.

Banka by nejvýš oznámila, že došlo k problémů a máte se dostavit na pobočku.

5
Před 3 roky

Nakupuji přes internet již dlouho. Vždy jen v případě, že se platba uskuteční při příjímání zboží. Z ručky do ručky. Pokud na mě chce poskytovatel internetového obchodu peníze předem, objednávku ruším. Na oznámení "máte u nás výhru", "rádi bychom vám vrátili přeplatek" a podobná hlášení nereaguji a okamžitě je mažu. Vím, že ani v mých 74 letech nesmím být důvěřivý a naivní.

27
Před 3 roky
Zdeněk Paldus

Při nákupu přes e-shop platím předem pouze u těch notoricky známých

1
Před 3 roky

😄 Mí rodiče by zareagovali stejně jako já - nemáme v rodině demenci 😄

5
Před 3 roky

I když si něco objednám přes internet, tak platím předem, ale pouze na prověřené dodavatele. Ještě se mi nestalo, že bych zboží nedostala. Sama vyrábím nestandartní zboží, nemám webovky, proto si mě musí zákazník najít sám. Většinou mě osloví lidé na doporučení od jiného klienta. Přes Zásilkovnu požaduji platbu předem, nikdo nemá problém zaplatit, je to o důvěře. Navíc s klientem stále komunikuji, kdy jsem odeslala balík, že jsem obdržela od nich platbu, sleduji mojí zásilku, kterou posílám. Zatím oboustranná spokojenost. Posílám i na dobírku, ale méně, je to o hodně dražší. Jakoukoliv nabídku přes mobil odmítám. To, že bych někomu řekla moje údaje o účtu, tak i když jsem důchodce, tak bych je poslala, asi víte kam.

3
Před 3 roky
Soňa Záhorková

na internetu nakupuji často,ale pouze na dobírku, nikdy neplatím předem !

3
Před 3 roky

Naštěstí mám jen hloupej mobil a do banky lezu jen z odkazu, kterej mám v oblíbených. Nikdy ne z e-mailu a pokud by mi někdo jako "policie" zavolal, že "něco" s penězma, tak neváhám a buď zavolám své bankovní poradkyni, nebo přímo na heklpdesk banky. Rozhodně nebudu poslouchat někoho koho neznám, ani když je to "policie".

1
Před 3 roky

Pořád plaťí, čím déle budete ve spojení, tím hůř a také ponechaná čísla a hesla v sms jsou útičníkům k dispozici. Nejbezbečnější je osobní kontakt v bance, pro platby prevod osobně nebo složenka . Tak k čemu je celá ta komedie a milióny studovaných zaměstnanců co neumí fyzicky pracovat?

11
Před 3 roky
Petra Drexlerová

Dobrý den, složenku bych zrušil, peníze zásadně převodem, ještě jsem nenaletěl nikomu a že nakupuji na netu opravdu všechno, jak mám podezření na obchodníka nabídnu platbu v hotovosti a chci zboží na dobírku, obsah si zkontroluji za přítomnosti zaměstnance pošty.

11
Před 3 roky

Jsem sice starý, bude mě 70let, na počítači od rána do večera, ale na tohle bych nenaletěl ani nametenej, a ty rady policie? to není možný, jako bychom byli totálně blbý.

21
Před 3 roky

Jestli na tohle někdo naletí, tak si ty prachy nezaslouží 🙂

15
Před 3 roky

banka nikdy v životě nebude řešit důležité věci telefonicky tím méně změny čísla účtu a jiné po telefonu na to může skočit akorát tydýt. z mých zkušeností jsem důležité věci vždy řešil přímo na pobočce

9

To nechápu, cizí čísla nezvedám a konec

17
Před 3 roky
Libuše Štrbíková

taky nevím, jak by vypadalo číslo mé banky, ale pravděpodobně bych telefon zvedla, ale při první zmínce o nějakém účtu, zavěšuji.

1
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt