Chybí mi tady informace zkontrolujte si jesli je vozidlo vaše, ať nepřezujete cizí vůz 🙂
To jsem vážně nečekal že při výměně kola se musí auto zvednout.
Vendula Jelínková je skutečný profík. Moc díky za cenné rady, protože jsem doposud kola měnil tak, že jsem obracel auto na střechu. Příště se těším na vysvětlení, jak se hustí pneumatiky. S nasazenou čepičkou ventilku nebo bez ní. Tápu a proto se těším na radu.
👍🤣🤣🤣
To jsme to dopracovali, návod na výměnu kol si myslim nebyl v minulost ani v návodu k obsluze vozudla, lidé přemýšleli a byli manuálně zručnější, ale bylo tam jak se seřizují ventily a to jsem běžně dělal svépomocí. A ještě na doplnění z praxe, než začnete se zvedákem tak si podívejte jestli nemáte shnilé prahy a body kde se podkládá, aby vám auto nespadlo. Výrobce zcela jistě neuvádí vhodný momentový klíč, ale údaj, hodnotu jakým momentem kola dotáhnout. Směr otáčení kola a kontrola nahuštění snad není třeba připomínat. A nevyndávejte šrouby i matice, konstrukčně to ani bez použití hrubé síly nejde.
No jo, zase jsou všichni chytří! Ale co takové děvčátko, které zase až tolik peněz nemá a troufá si, tak alespoň to má po lopatě!
A když už to máte takto pěkně přehozené a hotové, tak se pro jistotu podívejte, zda vaše pneumatiky nejsou náhodou směrové, což u zimních bývá velmi časté. Pokud šipka znázorňující směr rotace ukazuje špatným směrem tak si celou proceduru zopakujte. S úsměvem jde všechno lépe.
Naprosto dokonalý návod. Ještě ale mohla paní (slečna) autorka zahájit slovy: Zjistíme si, zdali jsme majitelem nějakého auta, a když ano, má li auto také nějaká kola.
Výměna pneumatik, krok za krokem: objednat se v servisu, zajet tam, chvíli počkat, zaplatit a jet domů.
Sice to není sáhodlouhý, x-řádkový článek, ale zkuste to, fakt to funguje.
Mě tam chybí, po sundání kol zkontrolujeme kotouče, brzdové destičky a tak nějak i části podvozku, které jsou bez kol přístupné.
Tento článek byl doufám myšlen jako vtip! Nebo lidstvo opravdu už úplně zdegenerovalo!?