1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 1 měsícem

Jeden z nejhorších obchodů na kontrolu ceny je Tesco. U mnoha položek nezkontrolujete na první pohled správnost ceny, protože se neuvádí clubcard cena, ale ta "běžná" s vyčíslením slevy v jiné části účtenky. A málo lidí je natolik matematicky schopných, aby si tu cenu rychle dopočítala. Už párkrát jsem došel k jiné ceně, než byla na cenovce... V těsném závěsu je Kaufland a Billa

3
Před 1 měsícem
Jiří Hovorka

Je třeba přidat PENNY také mají takové účtenky hlavně u slevových cen

1
Před 1 měsícem

Ono také třeba v dnešní době záleží na tom, zda máte u daného řetězce jejich aplikaci, kde je možné pak účtenku vidět. Já třeba někdy toto dělám, když ji použiji, když ne, tak si účtenku beru papírovou,hlavně u velkých nákupů. Ale např. jsou starší lidé, kteří používají kartičku obchodu ( moje maminka třeba) a účeenku si berou vždy. A co jsem si všimla ,opravdu to hodně starších lidí dělá,bere si papírovou. Je to zvyk a chtějí si prostě nákup překontrolovat. Nevidím ani tom nic zvláštního.

41
Před 1 měsícem
Magda Havelková

Já si ji beru také, protože už mě několikrát ošidili, tak si kontroluji nákup na místě. A hned reklamuji.

38
Před 1 měsícem

Dávám zboží do košíku a započítám jeho cenu (v celých korunách). U kasy vím, že mám zaplatit nejvýše XY korun - desetihaléře se v ceně odečítají dolů. Když chtějí víc, zkontroluji účtenku. Když výrazně méně, zeptám se podle rozdílu, jestli nezapomněli to či ono. Když zhruba tolik, kolik mi vyšlo, je vše v pořádku.

Holt můj ročník ještě učili na ZŠ počítat.

16
Před 1 měsícem
Petr Burda

ano celý život používám jen kupecké počty , nějaké Pitagorové věty mi byly celý život k ničemu , ale našprtá násobilka a kupecké počty mi vždy pomohly se v životě dobře orientovat ve financích, účtenky si u pokladen beru, mám přehled o hospodaření v domácností a ano už se taky stalo,že bylo u nákupu něco připočítáno a po zkontrlování za pokladnou jsem to mohl okamžitě vyřešit, ale chápu ty dnešní uspěchané lidi, co mají raději hlavu neustále v mobilu a meiluji hovadiny ,místo toho aby si hlídali své finance

9
Před 1 měsícem

Určitě vyplatí. Po zkušenostech z Lidlu kontroluji pravidelně. Vyučili mě jednak opakovaným účtováním stejné položky a zejména účtováním původní ceny u zboží v akci. Zejména druhý způsob je zřejmě standard, kdo to zjistí, tomu se omluví a vrátí peníze s úsměvem. Kdo to nezjistí, má smůlu. Proto doporučuji KONTROLOVAT!

70
Před 1 měsícem
Pavel Mikuláštík

To, co popisujete se mi občas stává a ihned to reklamuji. Nikdy se mi ale nestalo, že by se zmýlili v ceně směrem dolů aneb některé zboží omylem neúčtovali.

29
Před 1 měsícem

Jednou jsem kupovala 2 čokolády a pokladní mi jich naúčtovala 22. Podržela prst déle na klávesnici. Měla jsem zvyk předem si nákup zhruba spočítat, tak mě to při placení zarazilo. Teď upřednostňuju samoobslužné pokladny, tam si to člověk ohlídá.

29
Před 1 měsícem
Marcela Pszczolka

Přesně mně naúčtovala 155 rohlíku místo15. Bez účtenky nemůžete nic reklamovat. Beru vždy a všude !

20
Před 1 měsícem

A co takhle sledovat, co vám pokladní účtuje? U všech kas je to vidět.

31
Před 1 měsícem
Sylva Šporková

Když máte pár položek, je to možné. Při větším nákupu a rychlé práci pokladní nestačíte ukládat do vozíku a ještě kontrolovat na displeji počet a cenu. Pak je výhodnější v klidu platit u samoobslužné pokladny.

45
Před 1 měsícem

Účtenky z obchodů mohou obsahovat látky jako bisfenol A (BPA), který se používá na termopapír. BPA může mít negativní dopad na zdraví, zejména při dlouhodobém nebo častém kontaktu.

4
Před 1 měsícem
David Vavra

Gratuluji stal jste se prodavačem strachu a proto Fiala vás nebude mít rád Proto opatření berte si gumové rukavice při odběru účtenky!

1
Zobrazit další 2 reakce
Před 1 měsícem

Pokladní jsou jen lidé, ne stroje. Taky se mi stalo, že mi pokladní namarkovala 100 rohlíků místo 10, nebo opakovaně cvakla 2x stejnou položku. Já zásadně už nakupuji do tašky s mobilem ( nebo skenerem). Zboží si sama napípám, hned si zkontroluju množství i cenu. Věřte mi, ix krát se mi stalo, že na cenovce byla uvedena jiná cena, než byla skutečná, kterou jsem si naskenovala. V množství položek, které beru, bych na to u kasy nikdy nepřišla a musela bych složitě projíždět účtenku. Ano, občas na mě trefí náhodná kontrola, ale jsem poctivá, nevadí mi to. Za to pohodlí, že s nákupem jen vjedu do prostoru samoobslužných pokladen, pípnu kartou a nákup v tašce přendám rovnou do auta, mi to stojí.

12
Před 1 měsícem

Nejlepší je sčítnout si hodnotu nákupu v hlavě, pak porovnat s kasou. Pokud je výsledek cca shodný je vše OK (+-5Kč při nákupu za 500Kč). A když ne tak porovnat s lístkem.

16
Před 1 měsícem

V ústeckém Penny si účtenku člověk musí člověk kontrolat pokaždé.Už dvakrát mi naůčtovali basu i s flaškama i když jsem pivo vůbec nekupoval.A nebo s oblibou účtujou jinou cenu než ta co je na regále.A pokaždé mají nějakou originální výmluvu.

13
Před 1 měsícem
Dan Linhart

Podobná zkušenost,ale při reklamaci jsou velmi neochotní.

6
Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt