Na tu neochotu až drzost jsou specialisté v Albertu! Vlastní zkušenost! Tuto firmu byc nechal okamžitě zrušit!
Myslím, že ve velkých řetězcích je personál neochotný a neznalý z toho důvodu, že se tam rychle střídá a tudíž neví, kde co je. To samé je u pokladen, nedávno se paní pokladní ptala kolegyně na pět položek z deseti co to vlastně je. Pro mě je strašné jejich doplňování zboží. Zásadně nechodím nakupovat ráno a kolem patnácté hodiny, ale i tak bývá v obchodech dost lidí. A do toho vyjedou prodavačky nebo doplňovačky s plným paleťákem, zaparkují ho někde "naštorc" v uličce, odejdou a povídají s kolegyněmi. Nakupující s vozíkem tam projede jen za cenu různého uhýbání a nadzvedávání vozíku, ale pro "dámy" je to legrace. O plesnivém ovoci v přepravkách nebo v balíčcích ani nemluvě. Hlavně, že mají paní prodavačky samou výhradu k zákazníkům. Pro ně by asi byly nejlepší prázdné obchody a velká výplata.
Vy si to jděte zkusit, potom budete mluvit jinak. N
Chodím na brigádu do supermarketu jako pokladní. Dovolte mi tedy pár osobních postřehů. Ochota či neochota personálu dost často kopíruje chování zákazníků. Jednou jsme samoobsluha, tudíž se račte obsloužit sami. Pokladní, která nedoplňuje zboží, nemůže vědět, kde co je. Tak ji nezdržujte hloupými otázkami, kde najdete mýdlo. Na prodejně máme přes 7,5 tisíce položek. Není v lidských silách si zapamatovat jejich umístění, zejména, když nám čas od času nějaký chytrák popřehazuje regály; prý proto, aby zákazník déle bloudil po obchodě a víc toho nakoupil. Pokud potřebujete brýle a naslouchátko, noste si je i na nákup. Není povinností pokladní vám číst informace na výrobku nebo na vás křičet, když jste nahluchlí.
A fronty u pokladen? Kapitola sama pro sebe. Důchodkyně, která má celý den čas, se nám nahrne k pokladně s vozíkem naloženým na kopec v době, kdy se lidé vrací z práce a už se vidí doma. Babča má času dost, tak si pomaličku vyskládá věci na pás a poté je stejně pomaličku zase ukládá do vozíku. Že by alespoň zaplatila a nezdržovala ostatní ji ani nenapadne. Umím to naštěstí oblafnout, ale i pán středního věku zdržuje ostatní tím, že není schopen nejprve zaplatit a poté si uklidit nákup.
Samostatnou kapitolou jsou samoobslužné pokladny. Kde jich je víc a mají svou "obsluhu" z řad personálu, která zákazníkům pomáhá, tam to smysl má. Ale když máte tři pokladny a zaměstnavatel po vás chce obsluhovat zákazníky a ještě řešit samoobslužky, tak vás to naštve. Chápu, že náklady snižuje každý, ale šetřit by se mělo tam, kde to má smysl...
Přeji hezký den všem.
Vřele doporučuji sehnat si jinou brigádu. Vy jste evidentně naštvaná na lidi jen pomyslíte na nákup.
Hudbu v obchodech také nesnáším.Aroganci prodavačú a vlezlost třeba v datartu nezná mezí,proto a šíleně předražené zboží,proto do datartu nechodím.V okeji zas nesnáším chytré prodavače kteří si myslí že snědli všechnu moudrost,kolikrát až zírám jak málo vi prodavač o zboží a to jsou školení.
Pravdou je, že do obchodu moc nechodím, maximálně 3x měsíčně, ale nikdy se mi nestalo, že by mě něco nakrklo. Vzhledem k tomu, že jdu do supermarketu, tak s personálem nic řešit nemusím. Vím pro co jdu, tak si to vezmu z regálu a jedu k pokladně. Za dlouhé čekání bych považoval stání u pokladny déle než 30 minut a to se mi asi nestalo. Jestli je v obchodech hudba to nevím, mám sluchátka a v nich Bacha, Mozarta nebo Smetanu, takže jsem v klidu. Ani mě doteď nenapadlo, že by mohlo někoho v obchodě něco štvát.
No tak nejlepsi jsou ty co je manzelka posle se seznamem nakoupit a rano mu neda takze on po praci maze do kramu a tam plno veci nemuze najit a pak si schladi zahu na pokladni.A vubec kazdej by jsi to mel v tom obchode zkusit sam.Neni to zadnej med ani dream job
Mě nejvíc štve, když chci něco z letáku a první den akce, půl hodiny po otevření, nic není ( nebylo, nebude? )
Ale za to nemuzou prpdavaci v obchode ale vedeni na centrale kdyz sestavuje letaky.Takze v krame klid.
Tak ať si to sami zkusí sednout na jejich místo je to nevděčné povolání.
Mě nejvíc štvou samoobslužné pokladny.