1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 7 měsíci

A co štve zákazníky na pokladních? Věčně naštvanej ksicht, neochota a pocit, že je tam člověk přišel otravovat. Tím bych výsledek souboje prohlásil za remízu.

29
Před 7 měsíci

Když budu pobírat mzdu pokladní, tak budu také naštvaný. Hlavně když si uvědomím, kolik berou na stejné pozici v Německu ve stejném řetězci. To je jen a jen vina politiků, že zde uměle udržují nízké mzdy, aby se zalíbili v EU a po politickém pádu dostali bezpracná místečka v europarlamentu. Vývoz zisků do zahraničí, chudí pracující, tzn. také mimo jiné nízké odvody na daních a pojištění a pak není např. na důchody. V kombinaci s přebujelou a často zbytečnou státní správou je to vražedná kombinace.

19
Před 7 měsíci
Roman Novák

myslíte si, že politici uměle udržují nízké mzdy, aby se zalíbili EU? Není spíš cílem našich politiků, aby se zalíbili místním lidem, aby jim dali ve volbách svůj hlas? EU jim žádný hlas do voleb nedá....

2
Před 7 měsíci

Pokladní jsou prvními a jedinými zástupci obchodu, se kterými je zákazník v kontaktu. Často to schytávají kvůli darebáckým praktikám manažerů prodejen i řetězců. U nás v Albertu například nabízí "chlazené" nápoje z prakticky nefunkční lednice. Vedoucí prodejny to už 3 týdny nezajímá...

26
Před 7 měsíci
Václav Brom

Řešte to výše-mají centrálu..I v takových pracují někteří neschopové.Takový Lídl se chvástá,jak zvedá svým lidem gáže.Ale co tam prodavačka orve,mnohdy i po zavíračce když příjde kamion -to lidem nepoví.Fluktuace jak prase 👎

22
Před 7 měsíci

už celý ten článek bohužel ukazuje naprostoo neprofesionální přístup českých prodavačů.... už si to ani neuvědomují, a bohužel je nikdo ani nevede k tomu, aby byli milí a profesionální... stačí vyjet za hranice (Německo, Rakousko) a rozdíl je v úrovni obsluhy markantní... a to nemluvím třeba o Austrálii a USA, kde vám nákup automaticky pokladní skládají i do tašky a ještě se u toho na vás usmívají a konverzují s vámi... "na...anou" obsluhu jsemv západních zemích ještě neviděl... to, co si tu nechávají zákazníci od prodavačů líbit je až neskutečné.... bohužel se to asi hned tak nezmění....

9
Před 7 měsíci
Pavel Heine

Pamatuji u britského ja nás koučovali a vymývali mozky,mnohdy na hranici omezování a manipulace.Kdo si nenechal vše líbit,měl problém.Když pak byla výplata,bylo to jak kapesné.Pak jsem pracovala ještě asi ve 3-vše jak přes kopírák-žádná práva,jen nátlak,omezování,příkazy.Až jsem se na ně vykašlala úplně a šla pracovat do soukromé sféry..👍

1
Před 7 měsíci

Je to o lidech. Maminka s dcerkou ve frontě u pokladny v Lidlu. "Podívej, když se nebudeš učit tak budeš sedět v pokladně". Milé že? Jenže ta pokladní dnes bere i 39.000, zatímco pokud holčička s výborným prospěchem vystuduje některý umělecký nebo humanitní obor si o takové částce může nechat jenom zdát.

30
Před 7 měsíciUpraveno
Milan Halamka

Tyhle pindy si vždycky užívám. Za pokladnou sedávám brigádně s doktorátem ze strojárny. Začala jsem při mateřské a i teď se mi přivýdělek a sociální kontakt hodí, protože jsem jinak zavřená v laborce. Lidé jsou někdy neuvěřitelně pitomí.

31
Před 7 měsíci

Kde to jde chodím na samoobslužnou pokladnu.. Ač jsem jako pokladní pracoval, vím co to obnáší, tak bohužel i moje kolegyně byly pořádné husy. Na zákaznících jim vadilo úplně všechno. Tedy nejen na zákaznících. Taky na vedoucím, na skladnících a kde byly holky u pultu (maso), tak i ty... Nejvíc se ale vozily po uklízečkách... Zákazník přišel s velkou bankovkou, bylo to špatně. Přišel s drobnejma, bylo to špatně.. Některé se k veškerému zboží chovaly jako kdyby to byly šutry. Vrcholem bylo, když si zákazník koupil pivní sýr.. Pokladní ho vzala papírovou utěrkou a zacpala si rypák..

16
Před 7 měsíci

". Když toto pokladní slyší už po milionté, je jasné, že je to lehce otravné." - Myslím, že skoro každá práce s sebou nese určité fráze, které zaměstnanec slyší pořád dokola. Pracuju jako lektorka. Nejčastěji slyším "já nemám čas se učit" - Dobře, kurz máte dobrovolný, účast nebo neúčast nemá vliv na vaši mzdu, je placený zaměstnavatelem, tak do něj nechoďte a vzácný čas věnujte tomu, co má pro vás přínos. Nikdo nevíme, kolik toho času máme. A bývá to nejen v práci. Velmi často, když se s někým novým seznamuju a řeknu, jaké je moje zaměstnání, následuje věta "Jé, super, tak to mě naučíš..." Ne, nenaučím. Ve svém volném čase se ráda věnuju jiným aktivitám. Dobře jsem se bavila, když studentka, která pracuje v administrativě, dorazila na hodinu otrávená, že "celý den lidem musela pořád opakovat totéž dokola". Tak říkám, ať mi o tom ještě chvilku povídá. 😄

5
Před 7 měsíci

Jako pokladní jsem pracoval v Albertu a nikdy jsem žádný problém neměl. Lidé se k vám chovají tak, jak se chováte vy k nim. Pokud každého zákazníka s upřímným úsměvem pozdravíte, tak on nemá sílu být na vás protivný. navíc zákazník není zaměstnanec, jeho povinností není být milý, ale zaplatit.

40
Před 7 měsíci
Lukáš Staněk

Ale odpovědět na pozdrav by zákazník mohl. Je to nepříjemné a vypovídá to o tom, jaký je nejspíš člověk.

18
Zobrazit další reakci
Před 7 měsíci

Všechno co je psáno pravda jest.Moc si všech pokladních vážím..to snad na té židli ani nejde vydržet...a hlavně..mají doma taky děti a rodinu a proto pracují a nejsou na dávkách.. ALE

.Co je to proboha za zvyk..vidět pobíhat po prodejnách děti pojídající nezaplacené pečivo,popíjející nezaplacení džusíky atd..A začíná to být suverénní módou...Nějak zakročit !!!! Před vchod napsat VELKOU CEDULI !!!!

14
Před 7 měsíci
Jiří Harvánek

Jenom děti?? často ještě když jsme do velkých chodili nakupovat jsme vídali různé ochutnávače,degustátory a podobně-vzali jahodu z balení a šup s ní do pusy,lusk a vyloupli ho,z balení salámu si vzali plátek,z lahve s pitím se napili..Kolik z nich i zboží zaplatilo je otázkou..Vím,že jsou lidi,co třeba toto hodí pak do regálu a víc se nezajímají.A matky s dětma??Chodí nakupovat s hladovými dětmi,doma se nenasnídají,zvláštní,že mnohdy na své cigarety pamatují lépe..Lidi jsou různí...

5
Před 7 měsíci

Tak v první řadě by si měli pokladní uvědomit,že každý zákazník co tam nakupuje jim dělá vyplatu a tak by se také měly chovat k zákazníkům,i když nesouhlasí s jejich chováním. Mě také nezajímá,že tu pokladní její manžel zahýbá a je naštvaná na celý svět.Pokladní by v první řadě měla pozdravit první,neboť ten zákazník jí nese peníze na výplatu.Také chodím do Penny a tam automaticky pokladní první pozdraví a já též slušně odpovím. Za mého mládí se říkalo ,,slušnost je pozdavi,ale odpovědět je povynnost".

1
Před 7 měsíci
Vladimir Janata

U nás zase POZDRAVIT a POVINNOST.

Stránkování
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt