1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 7 měsíci

Určitě o má háček. Naše dovolená s Wizz Airem se změnila v horor. Již dvě reklamace - jednu jsem vyřídila tím, že jsem reklamaci zasílala 3 x denně (trvalo to 6 neděl). Druhou řeším. Stálo nás to dost peněz a hlavně nervů.

2
Před 7 měsíci

jj a pak Vám WizzAir řekne u přepážky že mají overbooked a máš smůlu 😄 kašpaři 😄

3
Před 7 měsíci
Vojtech Bradka

A nebo... Budete u přepážky jeden z prvních a smůlu bude mít někdo jiný, kdo si koupil letenku za plnou cenu 😄 Můžete mu pak pomyslně zamávat.

Zobrazit další reakci
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt