V Pennmy: Hledám toto akční zboži, pane prodavači.Ještě ho nedovezli. A kdy bude? Přijďte v deset. V deset hodin: kde to tedy je? Už je vyprodáno.
A to bylo několikrát....
Také mám podobnou zkušenost. Až po prosbě, ať mi to sdělí na kameru v mobilu..... prý se dojde podívat do skladu a ejhle, do pár minut jej veze na paletě. Pravda, pracovníci vytíženi na maximum, tak nestačí sledovat vše, ale zákazník se nesmí nechat odbýt.
Jsem vozíčkářka, důchod podprůměrný (68%průběhu),tak jsou pro mě akce řešení, jsem odkázaná na odvoz do obchodu, moje dvě děti jsem pro mě bohužel dobře vychovala a oba pracují, čas mají až k večeru. Kolem 18h ale bohužel málokdy ještě něco seženu, ať se to týká Alberta nebo Tesca,které mám nejblíž.
Tak ja si myslim ,ze za to prodavac nemuze, ale vedeni prodejny. Tam by mely jit stiznosti.
ani vedení prodejny ... jen centrála. Ta nařizuje kolik počet kusů zboží rozdělí na prodejny rozdělovníkem . Toto akcové a pod. zboží nelze objednat MDAčkem a pokud se to povede tak to na centrále zrušej. Nezmůže s tím nic prodavač , zástupci vedoucí , vedoucí prodejny a ani oblastní vedoucí .
Penny. První den akce- chlazená kachna za 69,90. Jsem v obchodě cca v 9 hod. Vitrína prázdná. Jen se přiblížím k opodál vybalující prodavačce a ona už z dálky hlásí: kachny néjsou! A kdy zase budou? Nevím, měli jsme jen tři kartony... Vstávat kvůli tomu v šest? Ani mě nenapadne. A příště Penny vynechám...
Dnes měli mít toaletní papír Harmony za 34.90. V Pv na Plumlovské v 7ráno ani jeden balík. Další nejlevnější za 69.90=100% navrch. Klasika.
Když jsem dělával v Kauflandu (MOPRO - mléčná + mrazáky), tyto situace jsme také řešili ... bylo nám od vedení řečeno následující: "Akční nabídka znamená, že pokud zboží bude, tak bude prodáváno za sníženou, tedy akční, cenu uvedenou v letáku. Neznamená to ale, že zboží vůbec bude k dispozici nebo že ho bude dost pro všechny.". Kolikrát se nám stalo, že např. akční zmrazené kachny přišly 2! kartony, tedy 12 ks na celou akci, a to se pochopitelně ani mezi zákazníky nedalo. Rozebrali jsme si to my sami. A ať chcete nebo ne, funguje to tak i dnes. A ti prodavači opravdu nemůžou za to, jestli a kolik zboží centrála pošle, takže fakt ten prodavač nemá důvod se za cokoliv omlouvat a můžete se u prázdného regálu vztekat jak chcete.
Já většinou u každé akce v letáku vidím dole pod čarou napsáno, že platí do vyprodání zboží. Lidi asi neumí číst. Holt musejí vstávat brzy ráno nebo ještě lépe, nocovat před obchodem, protože důchodci a Vietnamci nikdy nespí 😂 a sotva se prodejna otevře, tak poberou to, co tam zaměstnanci náhodou nechají. Většinou tam bývá fronta těchto lidí ještě než se vůbec obchod otevře. Párkrát jsem takhle zkusil jet do obchodu rovnou z noční, ještě než se otevřelo, ale je to marný boj. Bohužel jsem slušně vychovaný a nemám na to se s těmito lidmi přetlačovat u vchodu, kdo tam byl první, protože jsou schopni kvůli vajcům vás umlátit francouzskými holemi a rozdrtit vám nákupními košíky kotníky.
Zákon sice hovoří jasně, ale realita je odlišná. A naše dozorové orgány nevidí a neslyší, aby si nemusely přidělávat problémy kvůli českým zákazníkům.
Nejsou tyhle saskarny zbytecne?
Akce mě nezajímají, ale vadí mi, že nějakou konkrétní věc nemohu koupit, protože byla v akci, takže není. Klidně bych ji koupila bez slevy, je mi to jedno, ale ona prostě není vůbec. To je horší, jak za toho vysmívaného socialismu, že se stála fronta na banány. Ale banány nejsou potřeba, zatímco treba máslo nebo cukr ano. Takze dělám opak toho, co většina. Sleduji, kde která slevová akce končí, místo toho, kdy začiná. A teprve pak si jdu v klidu nakoupit. Jednak všechno mají a druhak tam nebude tolik lačných kobylek. Ale jinak, proč by se měl prodavač omlouvat, ten za to přece nemůže.
Prodavači za tohle nemůžou, závozy jim dělají z centrály. Když je akční zboží a na prodejnu pošlou minimum, tak pochopitelně si nakoupí zaměstnanci a mnohdy už na zákazníky nezbyde. Takovou špatnou zkušenost mám opakovaně z Penny.
Chápu rozhořčení zákaznice,ale na druhou stranu je to že tyto akce se plánují hodně dlouho dopředu kvůli dohodě s výrobcem,tiskárnou kde se tisknou letáky.Další věc je jak obchodní řetězec se dostatečně zásobí na inzerovanou akci, další věc je schopnost vedoucích prodejen zboží objednat pokud není na příděl podle uvážení obchodního řetězce.Prodavač či prodavačka je až ten poslední kdo to může ovlivnit a chtít po ní omluvu když tuto situaci nezavinila je zcestné, omluvu v případě že na ni trváte bych vyžadovala od vedoucího prodejny.