strčte si ji někam, když byl zájem u nás byly Škodovky nejdražší s celé EU lidé jezdili koupit Škodovku do Polska a najednou máme prý výhodu slevy no čau a šáteček 🙂
Hlavně ty slevy Fyzicky nikde nevidíte ! To opravdu nejsou slevy 100 tisíc jak se presentuje ! Je to obyčejný blábol.....ceny jsou pořád stejné.....a abych dal za pěkně vybavenou Fábii 600 tisíc, tak to bych musel mít chorý mozek !
To je zas výplach. Aspoň je vidět jak jsou naše auta pro nás předražené, když si můžou dovolit jít takhle z cenou dolů. Určitě v tom má prsty i náckovské vedení, tam jim to poslední dobou hapruje tak potřebují korunky od nás.
U nás jsou škodovky neskutečně předražené, tak proč by si nemohli dovolit takovouto slevyčku
Když má potíže Wolkswagen,půjde Škoda do kopru.A naši přední ekonomové ani nešpitnou,jaký průšvih to bude.Řecko hadr.
Potíže má Volkswagen (značka), NE Volkswagen AG. To je rozdíl asi jako loužička od pejska a přehrada Orlík.
Takže NE, Škodovka nepůjde do kopru ani omylem.
Naši ekonomové s tím nemají společného naprosto nic a špitat budou úplně stejně jako kdykoli jindy předtím nebo potom.
Potíže má z mnoha důvodů a řešení - uzavření dvou-tří nedostatečně profitabilních výrobních závodů by nebylo žádným problémem kdyby 20% akcií VW nedržela spolková země Sasko, v kolektivní smlouvě nebyla doložka o "jistotě zaměstnanosti" a ve správní radě neseděli odboráři. Fabriky by se zavřely, zaměstnanci by dostali více než štědré odstupné a Volkswagen (jako značka) by měl po problémech. Řešení tedy bude jiné, hnané snahou politiků o co největší "sociální smír" a co nejméně propuštěných, i za cenu opětovného zavedení absurdních dotací na "autíčka na baterky".
Tak za 280 by to šlo. A kolik to má vlastně válců, už jeden??
Ale zase ma 4 turba.
Aby měla Škodovka prodej nových aut musí radikálně zlevnit.
Šetřit a šetřit 2valce a bez turba 😃
Tento komentář byl smazán uživatelem.
No já bych chtěl auto velikosti Fabie s atmosférickým motorem bez přímého vstřikování. Na jízdy do 5km několikrát za den.