U nás v Albertu je to tak, že ještě pokladní ke své práci hlídá zákazníky, protože si některé věci účtují po menších kusech např. rohlíky apod.
Jo, a kontrolní váhu na odložené zboží si kupující, který chce šidit, zkalibruje na požadovanou váhu co.
To je matroš.
U nás toto praktikují v Lidlu. Je to běs. Doma si to tyto řetězce nedovolí.
Souhlasím, u nás v Lidlu je 6 samoobslužných pokladen a vypomáhá paní od běžné pokladny...pak se čeká a není pravda, že to je v méně exponovaných časech... Lidl v poslední době děs a běs
Nemám nic proti zákazníkům, kteří chtějí využít samoobslužné pokladny. Ale... ona samoobslužná pokladna není samoobslužná, když budu chtít jen třeba jedno pivo. A to nemluvím o tom hledat v systému pečivo nebo zeleninu.... Horor! Rozhodně by měla mít prioritu klasická pokladna.
Jedno pivo se kupuje tak, že se naskenuje čárový kód na plechovce nebo etiketě.l a pokračuje se k platbě. Podobně s jedním nanukem, jednou čokoládou...
Tuhle situaci vídím dost často, příjdete k pokladně a tam nikdo není, ono totíž ta paní u pokladny musí jít vybalovat zboží a ukládat do regálů a pak zase přiběhne k pokladně a zaúčtuje a inkasuje platbu a ihned po té běží zase k tomu vybalování zboží. Ty obchodní řetězce už neví jak ušetřit na lidech a ty holky tam fakt musí kolikát běhat...a samoobslužné pokladny mají nahradit část zaměstnanců, zdražujeme a je třeba šetřit a proto se investuje do samoobslužných pokladen protože jsou majetkem obchodu. Já osobně k takovým pokladnám nechodím, jdu tam kde je obsluha.
Je tragédie,že někteří zákazníci se ještě majitelů marketů zastávají a neuvědomují si,že se ocitli dobrovolně v roli hloupých zmanipulovaných ovcí.
Rád platím u automatucké pokladně .Ale vadi mi 2veci u některých pokladen nejde platit penězmi pouze kartou a druha koupím si nealko pivo a musí mi přijit prodavačka odblokovat
V kterém obchodě se tohle děje? Čas od času nakupují asi ve třech obchodech a vždy je tam personalu dost někdy se motají mezi regalia zavazi nakupujícím . U samoobslužných pokladen je vždy jeden az dva lidé z personalu jenom proto aby ověřili věk při nákupu alkoholu a to je dobre
Pardon, ale napsat, že se personál obchodu "motá a zavází nakupujícím" je .....- hodně přízemní argumentace. S takovouto (argumentací) Vás typuji na "kravaťáka co do teď nevzal šroubovák do ruky". A pokud máte to štěstí a ve Vašich obchodech mají tak "osvíceného" manažera, že si dokáže obhájit odpovídající počet zaměstnanců máte vyhráno. Tam kde já chodím nakupovat (Lidl, Albert) to je přesně naopak! Lidl - pokladní z první kasy odbíhá obsluhuje i ty samoobslužné a Albert!!! tam dokonce pracovník na informacích(řešení reklamací, prodej tabáku, tisku) obsluhuje Sazka terminál, do toho má z boku pokladnu (původně určenou "na do 10-ti položek), plus běhá řešit (obsluhovat) ty samoobslužné, dále problémy a storna na běžných pokladnách a cituji, "aby se nenudily" odbíhají do zázení řešit "automatický" výkup lahví!! Jo a cestou zpět sbírají košiky od pokladen. Ještě máte ten pocit, že je jich dost a montají se a zavázejí???!!
Chodím Kaufland, Tesco, Lidl, Globus a nikdy jsem se nesetkala s tím, že by pokladní odbíhala k samoobslužným pokladnám, vždycky tam mají obsluhu, zvlášť. Miluju samoobslužné pokladny.
Možná v hypermarketech v Praze, ale mimo Prahu v supermarketech musí být k ruce pokladní.
Já nevím, ale kdybych měl kvůli takovým ptákovinám zuřit, tak mě dávno kleplo.
Tohle odbíhání dělá Lidl. A někdy i klasickou pokladnu zavřou a musíte k samoobslužné. Jenže před zavíračkou už funguje jen jedna, ostatní mají uzavřenou a spočítanou tržbu, aby zaměstnanci mohli co nejdříve domů.
Nic nemusíte, stačí trvat na svém, nebo nechat nákup a odejít. Kdyby na to lidi měli koule ,tak se nic takového neděje.
Samoobslužnou nikdy! hlavně, když kupujete alkohol. Ta samoobslužka nerozezná, kolik má nakupující roků a nepustí člověka dál, dokud to nepotvrdí živá pokladní.... A tak místo abych si čas ušetřila, promrhala jsem ho nejen já, ale i nakupující u živé pokladní, která musela potvrdit při koupi vína, že je mi víc jak 18... (je mi 63 🙂 )
To bych ještě pochopila, i s plastovou věrnostní kartou, ale pokud mám zákaznickou kartu v mobilní aplikaci, kde při registraci zadávám datum narození, tak to mi hlava nebere.