Nedívám se na nějaká uvedená procenta slevy,protože je to nesmysl. Zajímá mě cena momentální uvedená. A že jsou slevy menší než dřív? to jsou určitě,protože se zboží taky pořád intenzivně zdražuje. Tohle je celkem srozumitelné,ale vadí mi víc ty uvedené slevy na jednotlivé dny,že to není na celý týden jak to bývalo. Chodíme nakupovat jednou týdně,tak se ty slevy,pokud je chceme využít, těžko hledají a využívají.
To je jednoduché, obchodník chce abyste chodili do jeho obchodu každý den.
Slevy neřeším. Co chci, to si koupím, co se mi zdá drahé, na to se jim vykašlu, a mám klid.
Nedávno jsem po velmi dlouhé době navštívil tento řetěz, ve snaze pořídit levnější brambory a zrnkovou kávu, než u konkurence. Slovo konkurence je nesmysl, jak jsem záhy pochopil: ceny naprosto shodné s Lídlem a Tescem. Jediný rozdíl byl snad v tom, že v Penny mají brambory s 5% podílem zaschlého bláta. A je to vlastně krásné, když se prodejci tak poctivě kopírují v cenách, protože zákazník je ušetřen námahy s výběrem řetězce, neboť má záruku, že všude je stejně draze. Ať žije a zkvétá tržní ekonomika v českém pojetí!
A přitom nový zákon je proti tzv. kartelové dohodě v oblasti cen.
Proč se každý den řeší slevy a ceny?To jsou všichni nakupující mentálové a nejsou schopni se rozhodnout,jestli výrobek koupím za cenu na kterou zírám?Nezajímá mě z čeho a z jaké ceny produkt prodejce vypočítal,ať si to dělá jak jej napadne,mě zajímá cena dnes,na jakou čučím a buď koupím,nebo NE!!
Přesně, taky nechápu, ale to je PrahaIN....
Tak doufám, že jste podali podnět na ČOI, která to prošetří a dá další pokutu (doufejme)
Pokuta je jen takové držhubné státu. Praktický dopad to nemá...
Pokud je teď akční 24,90, logicky je nejnižší i za 30 dní. Není to cena 30 dní před akcí. Je to 30 včetně akce. Takže aféra se nekoná
takže hlavně že si to dokážete zdůvodnit ale nepochopil jste nic
Takže podle redakce když byl produkt v uplynulych 30ti dnech v akci, už podruhé během této doby být znovu v akci nemůže? Protože přesně takto to chápu když je teď v akci fidorka za 8.90 a malým písmem pod tím bude napsáno "nejnižší cena v posledních 30ti dnech 8.90". A klidně budu akceptovat i skutečnost, že zrovna teď je fidorka za 9.90 tedy o korunu dražší... Protože co mi po tom, že jsem v posledních 30ti dnech prošvihl možnost mít ji za 8.90? Kupují to teď, a může to být třeba o korunu dražší než posledně v akci. Ten článek mi přijde tak nějak celkově o ničem.
Produkt může být v akci znovu. Ale podle zákona se slevy na trvanlivé zboží musí počítat z nejnižší ceny za 30 dní. Když budu každé dva týdny lákat na slevu 50 %, tak sleva 50 % nejspíš není sleva, ale původní cena je přepálená a sleva je cenou, za kterou by se to mělo prodávat.
Tak zrovna ta zlevněná Fidorka z Penny v té samé době stála opravdu 18,- Kč v Kauflandu.
Protože se Kaufland chystal na to, že ji zanedlouho nabídne "ve slevě":-)
A proč by nekradli a nepodváděli, když poctivě se v tomto státě zjevně zbohatnout nedá, ale hlavně, nikdo s tím nic nedělá, možná proto, že jde o zahraniční firmy. No a možná i proto, že ryba smrdí od hlavy.
na to zbohatnutí musíte mít ovšem zákazníka co si nemeje hlavu...😉
Je to uměle vytvořený problém a zbytečný zákon, který zaměstnává zbytečné úředníky. Když jdu něco koupit, tak přece vím, kolik za to hodlám zaplatit. U potravinářského zboží, které se kupuje opakovaně, každý zná ceny zpaměti. Kdybych chtěl být velkým kverulantem, tak bych se přimlouval za větší písmo jednotkové ceny. Ta je zásadní.
Nestačí znát ceny zboží, protože se často mění velikost balení a co víc, i horší složení. Jednotkové ceny mají být největší. Jenže k tomu všemu je často potřeba lupa na čtení a kolik lidí si chce v potravinách počíst? Až si budu chtít číst, tak půjdu do knihovny. Ke všemu ovce nechápou rozdíl mezi "nabídkovou" a "slevovou" akcí.
A slevy u potravin s končící trvanlivostí? Musíte ji dát viditelně pokladní před oči a ještě ji kontrolovat, jinak vám slevu nedá, protože ji v systému nemají ! Taky ji to zdržuje, když vám zboží hrne z pásu pryč.