Dnešní doba instagramů a dalších soc sítí dělá z mužů betachlapa co si od žen nechávají ledacos líbit a tyto síte kluky a chlapi staví do nevýhodné pozice v romantickosexualním trhu. Asi se ptáte, proč proboha za “podpantofláctví” může Instagram?
Odpověď je jednoduchá. Ještě před 20 lety, kdy byly tyto sítě ještě v plenkách, tak každá průměrně atraktivní žena měla nápadníky pouze ze svého sociálního okruhu. Škola, pràce, diskotéka, nebo třeba fitko nebo kroužek vaření…. To znamenalo,že o danou ženu usiloval jen určitý omezený segment mužů. Takže když takovýchto mužů v ženiným okolí bylo 20,tak jako muž jste měl šanci 1:20 že se vám ji podaří sbalit.
Bohužel od té doby co začaly soc sítě, kde se dané ženy fotí například v plavkách se z místního lokálního trhu stal trh globální. Což znamená, že o ženu muže usilovat i muž, který je z druhého konce světa. Takže pravděpodobnost, že muž tuto samou ženu sbalí už není 1:20 ale 1:5000 a více páč o ni usiluje mnohem větší okruh mužů. Spousty žen si to uvědomuje že je o ně zájem a proto jsou velmi vybíravé a drtivá většina z nich si vybírá spíše lepe situované a úspěšně chlapy pac výběr je velmi veliký.
A teď si představme situaci, že průměrný muž sbalí tuto průměrnou ženu v teto obrovské konkurenci. Tak co začne chlap dělat? Začne žene plnit přání, a začne se snažit ze všech sil, aby si ta žena po chvíli nenašla jiného z te obrovské konkurence.
Soc síte dle mě zničily tradiční konvenční maskulidní vlastnosti chlapů. Čim dal vic chlapu se submisivovalo proto, aby si ženu udrželi. Ale bohužel tento přístup jen napomáhá ženám.
Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Martin Soukup
Dnešní doba instagramů a dalších soc sítí dělá z mužů betachlapa co si od žen nechávají ledacos líbit a tyto síte kluky a chlapi staví do nevýhodné pozice v romantickosexualním trhu. Asi se ptáte, proč proboha za “podpantofláctví” může Instagram?
Odpověď je jednoduchá. Ještě před 20 lety, kdy byly tyto sítě ještě v plenkách, tak každá průměrně atraktivní žena měla nápadníky pouze ze svého sociálního okruhu. Škola, pràce, diskotéka, nebo třeba fitko nebo kroužek vaření…. To znamenalo,že o danou ženu usiloval jen určitý omezený segment mužů. Takže když takovýchto mužů v ženiným okolí bylo 20,tak jako muž jste měl šanci 1:20 že se vám ji podaří sbalit.
Bohužel od té doby co začaly soc sítě, kde se dané ženy fotí například v plavkách se z místního lokálního trhu stal trh globální. Což znamená, že o ženu muže usilovat i muž, který je z druhého konce světa. Takže pravděpodobnost, že muž tuto samou ženu sbalí už není 1:20 ale 1:5000 a více páč o ni usiluje mnohem větší okruh mužů. Spousty žen si to uvědomuje že je o ně zájem a proto jsou velmi vybíravé a drtivá většina z nich si vybírá spíše lepe situované a úspěšně chlapy pac výběr je velmi veliký.
A teď si představme situaci, že průměrný muž sbalí tuto průměrnou ženu v teto obrovské konkurenci. Tak co začne chlap dělat? Začne žene plnit přání, a začne se snažit ze všech sil, aby si ta žena po chvíli nenašla jiného z te obrovské konkurence.
Soc síte dle mě zničily tradiční konvenční maskulidní vlastnosti chlapů. Čim dal vic chlapu se submisivovalo proto, aby si ženu udrželi. Ale bohužel tento přístup jen napomáhá ženám.