Kolega v práci ho měl. Každý z nás pracoval u autodopravy a stávalo se nám, že jsme se sešli třeba v podvečer v garážích protože přijel s náklaďákem stejně jako já. Já byl v té době bez auta vůbec a on měl na posuny domů trabanta. Vždycky mě cuknul přes kopec domů na sídliště. Vždycky povídal že musí dávat majzla na policajty, ale vždycky to bylo v pohodě. Vzpomínám si jak v zimním období bylo třeba mínus patnást, mínus dvacet a celkově zima a on jenom v trabantu cvrnknul a motor běžel jak víno ! Ten trabant jezdil vždycky a byl jsem vděčný že mě kolega vozil domů !
Trabant bohužel dosud ze silnic nezmizel. Od jara do podzimu mi cestou do práce pravidelně zamoří celou ulici...
Autorka by se měla věnovat raději anketě o vařečkách, Trabant není diesel, na čistý olej opravdu nejezdil. Ale třeba Mercedes D200 ze stejné doby ano, bude se mu teď autorka vysmívat?
Opravdu si myslíte o autorce která vypotila takový blábol, že pojme něco o spalování rostlinných olejů ve vznětových motorech??
Paní Pušová, až zase budete příště psát o něčem technickém rádoby odborný článek, zjistěte si alespoň základní informace o dané věci běžně dostupné na internetu a nekopírujte nesmysly...
Nesmysl,že by se na Trabanta u nás čekalo pět až deset let.Možná v NDR.Trabanta jsme tenkrát koupili v Mototechně prakticky ihned.A je v tom článku vůbec více nesmyslů nevím kdo to psal,ale asi někdo kdo si pořádně neověří co píše.
To je zase nesmyslných keců. Proč, kdo o tom nic neví, píše takové kraviny. Proč se s někým neporadí?
Opět píše někdo, kdo trabantem nejezdil a ani nepoznal tu dobu.
Autorko, příště raději pište o vložkách,tomu snad budete rozumět víc.
To je zase snůška nesmyslů.
Hodně hloupé.