1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 3 měsíciUpraveno

Za mě je to největší kravina. 2 technologie v 1. To je klasický kompromis a kockopes. Není to ani dobrý spalovak ani dobre EV. Vysoke těžiště. Zbytecne těžké oproti spalovaku. Horší jizdni vlastnosti. Jako nové to bude fungovat. Ale jako ojetina to má výrazné větší riziko poruchy 2 technologií. Prostě paskvil. A pokud nebudete využívat nabíjení, tak spotřeba bude vyšší než u klasického spalovaku. Servis oproti EV ale i oproti spalovaku bude dražší. Protože tam stále měníte oleje a další kapaliny, rozvody, spojka, dpf, mereni emisi, bla bla bla. Rekuperace neni tak silná a auto je těžší - takže brzdy oproti EV taky budete měnit častěji. Nevidím v tom tedy žádné pozitivum.krome nostalgické vrceni a smradu z výfuku:)

Před 3 měsíci

No nic nechat si starý spolehlivý spalovak bez zbytečných blbin. Ten najede bez problémů 500 tis km.. A ne 3valcove 1.2 motůrky kdy jsou po 50 tisících skoro na odpis když jim praskají rozvodové řemeny.. A s tím chtějí automobilky prorazit.. Čím dál větší šunty za čím dál více peněz.

Před 3 měsíci

Když bude Toyota Verso plug in koupím hned zítra!

Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům?Napište nám
Služba Seznam Diskuze:Smluvní podmínkyOchrana údajůNápovědaO služběKontakt