Jedním z důvodů je snaha zákazníků ušetřit na nákupech a využít maximum výhod, které věrnostní program nabízí,“ potvrdil pro web E15 mluvčí řetězce Penny Tomáš Kubík.
Pane Kubíku, moc dekuju za pobavení 😂😂😂😂
V Penny jsem nakupoval několik let relativně často, protože jej mám při cestě domů (jinak bych tam z několika důvodů ani nepáchl), ale vaše využití maxima výhod, které věrnostní program nabízí mě dostalo do kolen 😂😂😂😂. Neznám nikoho, kdo by ty vaše* výhody* někdy využil. Jednak jen nabízejí zboží, které daný člověk nikdy nekupuje (což z vašeho hlediska chápu, ale tohle je pro zákazníka o ničem), a druhak - i kdyby nabízely, tak kdo by asi u pokladny napřed načetl kartu, a pak hledal v aplikaci, kde je ten kód slevy ke znovunačtení? Obzvlášť když máte ty čtečky umístěné tak "geniálně", že si člověk málem zlomí zápěstí, když chce kód načíst? 😂😂😂. A mimochodem, proč stále ještě Penny automaticky dává papírové účtenky místo elektronických?
A který génius vymyslel ty relativně nové nákupní košíky? Určitě někdo, kdo jej nikdy nepoužil, nebo je masochista.
Teď už jen vyřídím pár reklamací na nejlevnější zboží z Číny, které si drze dovolujete s více než 400% přirážkou nabízet, a už k vám nikdy nepáchnu.
Ty vaše starosti bych mít najděte si pořádnou práci .Tohle už ví půl národa.A to že sondujou mně vůbec n*se*e. Já si dělám co chci já a ne nějakéj Lidl