1600/1600Zbývá 1600 znaků
Před 2 roky

V tomhle směru dokonale fungují Murphyho zákony, respektive ten, který hovoří o tom, že "pokud se něco může podělat, tak se to taky podělá".

Zkrátka a dobře, pokud si budu "hrát" s virama tak, abych vytvořil takřka 100%ního zabijáka, tak si můžu být zároveň na 100% jistý, že mi unikne. Můžu mít zabezpečení jaké chci, stejně se to, dle Murphyho zákonů", nakonec stane. Jediná možnost... nehrát si a nevyvíjet. I za cenu toho, že teda nebudeme všechno vědět.

32
Před 2 roky
Martin Svoboda

pravdu nám řeknou možná až za 50 let , protože by farmaceutické firmy přišly o velké zisky , lidé by se nešly očkovat ....

15
Před 2 roky

Nejsem odborník, ale typoval bych to na přirozený přenos, mutaci viru, ze zvířete na člověka.

Vzpomínám si třeba na LOH 2008 v ČLR, kdy se tamější vláda snažilo přesvědčit obyvatele, že je lepší použít kapesník, než vytáhnout z hlasitým zvukovým projevem sopel až z paty a flusnout ho na zem.

Kolik, původně " zvířecích " chorob, které přešli ze zvířat na lidi se začalo šířit z ČLR?

10
Před 2 roky

Co těch šest, co po nakažení v jeskyni v roce 2016 zemřeli?

Před 2 roky
Michal Zedník

Jestli všichni zemřeli, tak to covid nemohl být.

Zobrazit další 4 reakce
Před 2 roky

A kdo rozhodne, co je a co není dezinformací kolem covidu? Vrchní cenzor nebo naše strana a vláda?

91
Václav Sabáček