Kupko odctup. Na křížení D1-D2 se má dělat 24/7 a ne, že na jednom mostě se rýpe 5 lidí a na druhém nikdo.
Furt nám valíte do hlav problémy Prahééé, Barandovský most byl vydáván div ne za celostátní problém. Problém je ta oprava v Brně.
A co má ministr společného se soukromou firmou co to staví? On ji vlastní že má odstoupit? Nebuďte za hlupáka ...
Přijde mi neuvěřitelný, že během rekonstrukce D1, kdy tady byli ve vládě odborníci od Makake se neřešilo parkování pro “kamione”… Co těch 8 let na dopravě sakra dělali?
No a co zatím udělali za toho 2,5 roku?
Ta odpočívadla u D1 vypadají čtyřicet let pořád stejně. Když to srovnám s odpočívadly v Rakousku nebo Německu, tak je to nebe a dudy. Tam jsou ta parkoviště opravdu obří, se zázemím pro řidiče, kde se mohou osprchovat, posedět, jsou tam restaurace atd. Já se jim nedivím, že pak parkují všude. Raději objedu blbě zaparkovaný kamion, než aby mi ten kamion slisoval auto.
Srovnejte si alespoň vizuálně hustotu provozu kamionů na A1/A2 a D1/D2. Uvidíte ten propastný rozdíl.
Problém je hlavně to, že si z nás Evropa udělala tranzit, za mýtné vybírá peníze soukromá firma a my občané jenom platíme známky, abychom si to vystáli v zácpách. Minulý týden jsem projel Polsko, nikde jsem tam taková zvěrstva neviděl. Navíc silnice i nižších tříd perfektně značené krajnice i střed, žádné rozbité a děravé silnice jako u nás.
Přijde mi, že u nás má dálnice úplně opačný účel, než jaký by měla mít. Kolikrát je rychlejší nebo alespoň časově podobné jet po okreskách, protože když není dálnice rozkopaná, tak je to tam alespoň uzavřený kvůli nějakýmu maňasovi, kterej si myslel, že je Loprais...
V ČR je eldorádo stavebních firem a tak jako tradičně, každé léto, rozkopeme celou republiku. Však si lidi v horku počkaj, ne ? "Musíme to opravit" přeci .
A je to tak každé léto, už dvacet let a bude to tak dalších 20 let, takže netřeba se divit a rozčilovat. Je třeba si zvykat...
už si někdy viděl betonovat nebo asfaltovat v zimě když mrzne? já ne
Havlíček z ANO říkal, že všechno předal hotové, postavené nebo aspoň v mašličkách. Zdá se, že opět lhal, ANO neudělalo nic. Kam a komu za ANO mizely peníze, určené na podobné projekty?
Jako lhát vám jde pěkně. Nutellu? Jste byl na školení u Fialy? ODS 30 let kašlala na jakoukoliv rekontrukci D1 a Babiš se do toho pustil i když mu všichni nadávali.
Tak hlavně že se Babiš chlubil v tom jeho čau lidi. Tak teď právě jedu po D1 kterou zme postavili. 😂😂😂👍 On tak něco postavil.
Tam je ta legendarni hlaska toho jeho superministra: D1 uz je hotova, zbyvaji jen tri useky. (Po te devitilete rekonstrukci kdy ji pry udelali zgruntu nove)
Hlavní chyba byla už ta, že při předchozí modernizaci D1 se na tenhle úsek (tedy nejvytíženější kus dopravní infrastruktury u nás) při plánování alespoň nemyslelo. Protáhnout původní opravu D1 o pár měsíců a připravit si alespoň rozšíření mostů (což v momentě, kdy je celý zbytek dálnice v opravě takový rozdíl neudělá) je jedna z největších minel tehdejšího plánování. O tom, že úseky za/před mosty během modernizace D1 mohly být realizovány jako 3+3 bez větších obtíží radši ani nemluvě.
A to, že zcela chybí realizované paralelní trasy které by většinu tranzitu byly schopny odvést jinudy- to radši taky nekomentovat.
Na dálnici u Brna tehdy nebyly peníze, tak to pozastavili. Jenže na asfaltování polňaček, bylo dost.
Rýdle, Rýdle, zase lžeš. Jen u Brna vznikly poblíž dálnice dvě soukromé odpočívky pro kamiony. Na víc než 300 (400) kamionů. ŘSD umožnilo pouze usadit značky.
Rada za milion pro tranzitující dopravce: jeďte jinudy než po D1.
Přesně tak, kapacita je daná, tak proč se cpou někam, kde ví že není místo? To je vina dopravce. Ano, aktuálně míst moc není, ale to nikoho neopravňuje tam vysílat další a další kamiony.
takovým problémům, se má věnovat Kupka !! a ne nějakým blbým nápadům o výletu do kosmu . a pokud je tak neschopný, a asi je, tak ať odstoupí !! na co tam je!!!
Takže podle Vás za současnou situaci trvající desítky roků může současný ministr?. Tedy i za to, že se o pražském okruhu 30 roků jen žvaní.
Ohledně kosmu, to je fakt pitomost.