"Česko se také chlubí tím, že bude mezi prvními v Evropě pokutovat přetížené soupravy jen díky datům ze speciálních vah, jež poté zpracují úředníci obcí s rozšířenou působností." tedy lépe řečeno s tím se chlubí ministerstvo dopravy. Zvážit je jedna věc, ale vybrat pokuty, nebo vyhrát soud s tím kdo pokutu odmítne bude na obcích, kterým navýšený rozpočet, za úředníky a advokáty pokuty vynahradí jen zpočátku. Pak vše bude ztrátové. Tím se už vláda chlubit nebude.
Ale na léčbu komplexů se to hodí.
S tímhle mě naštvali. Tak ať vyčlení část policistů na tyhle kontroly.
Do baráku mi může lízt kdejakej jouda, co bude ječet, že mi kontroluje kotel a stavět mě v autě bude kdejakej PSVB a buzerovat mě.
My si toho Babiše zasloužíme a dobře nám tak.
To, že se řeší přetížené náklaďáky je podle mě důsledek babišova (dobrého) konání. Já mít na starosti dálnici na dalších 20 let tak, jako se to stalo podepsáním smlouvy PPP mezi Příbramí a Pískem, tak také chci od státu peníze navíc za přetížené kamiony. A najednou to musí stávající vláda řešit.
A pištět, že vám může do baráku vlézt kdejakej jouda je také nerelevantní. Pokud nadměrně otravujete vzduch např. pálením plastů, tak tam samozřejmě vlézt může, protože je to potřeba dokázat. On vám tam ale může vlézt kdejakej jouda i když si bude myslet, že tam máte pár mrtvolek lidí....
Když se něco zadrhne, vždy jsou to mnisterští úřednîci. Hlavně, že je jich zbytečně jako psů a jsou nejlěpe placení. Teď ovšem nemají čas, dokud je na horách sníh.
Nejhorší ale je, že to zaplatíme zase všichni. I ty lidi co budou dělat namátkově kontroly stavu vozidel. Kontrola po kontrole a další úředníci co to budou zpracovávat a dobře placení. Za chvíli na tom budeme jako v Číně, kontrola všude a nad vším. Ta bájná svoboda a demokracie je dávno v PRYČ....
Mají ty dálnice dělat pořádně a nemuseli by pak buzerovat s nějakými kontrolami. I laik ví, že většina kamionů jede na dálnici v krajním pravém pruhu. Proč tedy s tím investor a stavitel nepočítají a ten pravý pruh neudělají pořádně. Protože stát ?
Kamiony ničí dálnice ,ale jejich opravu musí platit i řidiči aut do 3,5 tuny mnohonásobně vyššími poplatky ....
Proč se neplatí za průjezd usekovym měřením jako kamiony....
Inspekce silniční dopravy od července dostane pravomoci jako policie, ale tím to neskončí. Vybere se sice více na pokutách, ale pořád málo. Do služeb Policie ČR, po vzoru socialistické Pomocné stráže VB, nastoupí členové Pomocné stráže PČR, aby agilní domovnice a domovní důvěrníci mohli opět za stěrače dávat lístky za špatné parkování. Náklady přitom nulové. Místo platu získají pomocníci PČR bezplatná VIP parkovací povolení od pánů Kubelků všech příslušných magistrátů.
a tak tady pomalu ale nenápadně vzniká opět policejní stát pod značkou ODS a pětikolky
Inspekce silniční kontroly, tak za tohle bych Kupku nechal zavřít, pro mrhání státními prostředky. Kontrola kontroly kontrol. Tohle vymyslí jen momentálně zaostalej. Nebo je to super trafika do budoucna. To bude mít svoje zaměstnance, svůj odbor na ministerstvu dopravy a tam budou sedět ti rodinní příslušníci, kamarádi apod.
A takto to je v ČR se vším.
Vytvářejí se trafiky kamarádům, rodinným příslušníkům a státní kasa jen krvácí.
Zase jen bobtná administrativa. Trend ve všech zemích. Legislativní nástroje, potažmo zákony jsou, ale neumí se s nimi pracovat a tak se vytvoří nový orgán - speciálně na "ten daný" problém a tento orgán, tak ten už je pak většinou úplně mimo.....
Schválně se zamyslete co za posledních 35 let se vymyslelo věcí proti motoristům,já jsem jich napočítal nejméně dvacet a pořád se bude jezdit.Dám příklad,snížení rychlosti v obci na 50,povinné pásy i vzadu,emise,svícení přes den a takhle bych mohl pokračovat.
„Co je důležité, neděláme to kvůli pokutám. Děláme to, aby přetížené kamiony nepoškozovaly českou dálniční síť,“ zdůraznil ministr.
No...když se v devadesátém otevřely hranice, a začalo se přes nás jezdit, a bylo vidět, jak přetížené kamióny rychle ničí silnice, tak se začalo mluvit o vahách. Dnes, takřka po 35 letech, se dozvíme, že váhy budou, ale...
Ale...Ministerstvo se silničáři opakovaně odsunují termíny zprovoznění, teď na půli letoška. A tam, kde už jsou, zas na úřady buď nechodí potřebná data, nebo nemají vysoutěžený potřebný software. A také to, zda budou také všude vybírat pokuty, zatím ministr Kupka nepotvrdil. Podle něj však samotná informace o kovových rámech preventivně odradí neukázněné řidiče kamionů od příliš těžkých nákladů.
Takže, shrnuto...kdybychom v devadesátkách namontovali na dálnice pár kovových rámů a informovali okolí o tom, že to jsou "váhy, radary atd...", tak by to bejvalo stačilo....(teda podle současného ministra dopravy)...😉
Asi tak
Jestli ty váhy také zachytí i osobní auta a dodávky.